سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

نباید به بهانه ایجاد اشتغال محیط زیست را نادیده گرفت

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت : نباید به بهانه ایجاد اشتغال محیط زیست را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ قربانعلی محمد پور در دومین جشنواره محیط زیست و انرژی که توسط شرکت پگاه زنجان در محل سالن اجتماعات شرکت پگاه برگزار شد  با تشکر از اقدام زیست محیطی مجموعه پگاه زنجان گفت: امروزه محیط زیست سالم از مطالبات عموم مردم می باشد و همه انتظار دارند محیط زیست شاداب و پویایی داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان با بیان اینکه ما نباید اجازه بدهیم به آسانی محیط زیست تخریب شود یادآوری کرد: در گذشته نه چندان دور این استان مناظر دیدنی زیادی داشت که به عنوان مثال حاشیه رودخانه زنجانرود یکی از بهترین تفرجگاههای شهروندان زنجانی بود ولی امروزه فقط خاطرات آن دوران به جا مانده است.

وی افزود: خوشبختانه دولت یازدهم به محیط زیست نگاه ویژه ای دارد و امیدواریم مشکلات زیست محیطی کشور به حداقل رسیده و ما شاهد محیط زیست پویا و بانشاط باشیم.

محمد پور ادامه داد: از واحد های صنعتی استان انتظار داریم با رعایت الزامات زیست محیطی ما را در اجرای برنامه ها یاری نمایند و با مدیریت پسماندها، فاضلاب و سایر آلاینده ها از آسیب طبیعت جلوگیری نمایند و برنامه هایی که در زمینه محیط زیست انجام می دهند را به اداره کل محیط زیست استان اطلاع دهند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.