مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از جریمه نقدی چهار میلیاردو پانصد میلیون ریالی عاملین قاچاق بزرگترین محموله پوشاک خارجی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با اعلام این خبر گفت : طی امسال با مختومه شدن چندین پرونده مهم در خصوص قاچاق البسه و پوشاک، با حکم شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان ، بیشترین جریمه نقدی صادر شده به پرونده قاچاق پوشاک اختصاص یافت.

ممیزی افزود: در جدیدترین کشف صورت گرفته در استان محموله ای بزرگ شامل 9 هزارو 840 ثوب انواع البسه خارجی از یک دستگاه کامیون که در حال تردد در یکی از محور های مواصلاتی استان بود کشف و ضبط گردید.

وی ادامه داد :طبق استعلام از گمرک استان این محموله فاقد هرگونه برگ مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق وارد استان شده بود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد : طبق ارزش گذاری توسط گمرک استان، ارزش ریالی این محموله بیش از 2 میلیاردریال می باشد که از لحاظ ارزش ریالی در بزرگترین محموله کشف شده در سال 93 به شمار می رود.

ممیزی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده توسط شعبه مربوطه و پس از سیر مراحل قانونی ، حکم نهایی صادر و اعلام گردیدیادآور شد: طبق رأی صادره متهمین پرونده علاوه بر ضبط خودرو حامل و کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان چهار میلیاردو پانصد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.



انتهای پیام/ش


برچسب ها: جریمه ، قاچاق ، پوشاک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.