سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمعه 26 دی ماه؛

26 راننده خانم در راند دوم مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم حضور داشتند + عکس

راند دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور با مشارکت آقایان و بانوان جمعه 26 دی ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران راند دوم مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور با مشارکت آقایان و بانوان جمعه 26 دی ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردید.
 
این دوره از مسابقات 85 اتومبیلران از 5 استان  تهران ، البزر ، قزوین ، کرمانشاه ، خوزستان و مازندران در پنج کلاس بالای 1500 بانوان  ، زیر 1500 بانوان ، 1800 سی سی ،  206 یا  1500 سی سی  و کلاس پراید به رقابت پرداختند.
 
از ویژگی های برگزاری راند دوم مسابقات قهرمانی اسلالوم کشور اضافه کردن موارد جدیدی به نقشه مسابقه بود تا رانندگان در طی مسیر پیست موقعیت های بیشتری برای نمایش حرکات خود داشته باشند.


 
در پایان با اهدا لوح یاد بود و کاپ قهرمانی نفرات برتر بدین شرح اعلام شدند:
 
در کلاس بالای 1500 سی سی بانوان میترا ایمانی بر سکوی نخست ایستاد و یگانه فاتحی ، المیرا حبی به ترتیب سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
 
همچنین در کلاس  زیر 1500 سی سی بانوان نیز آیدا وظیفه آرا اول شد و فائزه محبی ، مهرناز قدیریان به همین ترتیب صاحب عناوین دوم  و سوم شدند.


 
در ادامه در گروه آقایان و در کلاس 1800 سی سی مهران مشتاق به همراه  مهرشین سپهـر و حسن ابراهیم نوری رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
 
در کلاس خودرو های 206 یا  1500سی سی ، شروین یگانه قهرمان شد و  آرش خامنه مقام دوم را بدست آورد تا  فـرزاد شاهـرخی نیز مقام سوم را از آن خود کند.


 
در آخرین کلاس از سری رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور نیز در کلاس پرایـد محمد دهنوی ، داود زنجانی ، کامران باقـر به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
از میهمانان ویژه در این رقابت گرشاسبی مدیر کل وزارت وزارت ورزش و جوانان ، امینی مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و میرزا آقا بیگ معاون ورزش استان تهران حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.