سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

هشدار لازم را به کارخانجات صنعتی آلاینده پردیس داده‌ایم

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس گفت : هشدار های لازم را جهت رفع مشکلات زیست محیطی در این شهرستان به صنایع آلاینده جهت استاندارد سازی ساختار خود داده ایم.

عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهرستان پردیس گفت: نوار نامنظم جانمایی کارخانجات در مناطق صنعتی پردیس پایگاه نشر آلاینده های زیست محیطی در این شهرستان محسوب می‌شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس فاضلاب های صنعتی و شهری را در بخش جاجرود شاخه ای دیگر از بستر تخریب زیست محیطی پردیس دانست و تصریح کرد: اداره محیط زیست پردیس برنامه های زیر بنایی را در راستای رفع این معضل در دستور کار خود قرار داده است.

عباسی در ادامه این مطلب افزود:نامه های متعددی را به صاحبان کارخانجات در مناطق صنعتی شهرستان پردیس به منظور اقدام هرچه سریعتر به منظور استاندارد سازی قالب فعالیت های خود ارسال کرده ایم و آنها موظفند ضعف ها و کمبود های ساختاری کارخانجات صنعتی خود را برطرف سازند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت:محیط زیست سالم بستر نامناسبی برای رشد و پیشرفت شهرستانها است و پردیس نیز با برخورداری از انبوه ذخیره غنی منابع طبیعی از این قائده مستثناء نیست.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.