سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حلالی: فوتبال قطر در حد و اندازه تیم ما نیست/ دوست دارم ایران قهرمان جام شانزدهم شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بدون شک از ته دل دوست دارم ایران قهرمان شود و اگر این اتفاق رخ نداد استرالیا به این مقام دست یابد زیرا فوتبال این تیم به لحاظ فنی لذت می‌برم.

اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص ارزیابی‌اش از مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا 2015 میلادی استرالیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اذعان کنم بازی‌های امسال جام ملتهای آسیا خوب بوده و در کل تیمهای خوبی در این تورنمنت دیده شد.

وی در ادامه افزود: باید عنوان کنم بازی‌های استرالیا در حد عالی بوده و کره جنوبی و ژا    پن در سطح بسیار بالایی بوده و همیشه  از تیمهای خوب جام بوده‌اند ولی هم‌چنان کشورهای عربی فوتبال ضعیفی دارند در واقع بازی کشورهای عربی چندان دلپسند نیست زیرا بیشتر به جای پرداختن به تقویت فوتبال به حاشیه آن می‌پردازند.

حلالی ادامه داد: در واقع فرهنگ تخریب کننده این گونه کشورها باعث شده که هیچ‌گاه فوتبال جالبی نداشته باشند و من خود شخصا به فوتبال این گونه کشورها نگاه نمی‌کنم مگر اینکه یک طرف قضیه تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص ارزیابی‌اش از فوتبال ایران تصریح کرد: تیم ملی کشورمان یک تیم خوب، با روحیه و با نشاط و شاداب بوده و با یک‌دلی توانست بحرین را از پیش رو بردارد. بازی خوبی مقابل بحرین به نمایش گذاشته‌ایم و امیدواریم که این روند ادامه یابد.

وی پس با اشاره به بازی مقابل قطر گفت: به نظر من بازی مقابل قطر بازی سختی نیست و فکر نمی‌کنم که تیم ملی بازی سختی را پیش رو داشته باشد قطر با ترس و لرز بازی کرده ولی تیم ما با تمام قوا،‌آرامش و آگاهی به میدان می‌آید و این مهم کار قطر را سخت و کار ما را راحت می‌کند ما می‌توانیم قطر را شکست دهیم و با برد مقابل این تیم جواز صعود را کسب کنیم.

حلالی در مورد تیم قطر هم اذعان کرد: تیم قطر برخلاف بازی‌های دوستانه ضعیف ظاهر شد و امیدوارم این روند مقابل تیم کشورمان تکرار شود ولی با تمامی این اوصاف فوتبال قطر در حد فوتبال ما نیست و تیم  ما می‌تواند با ارائه یک بازی منطقی پیروز میدان شود و حکم صعود را کسب کند زیرا فوتبال این گونه کشورها در حد تیم‌های محلات هم نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال «آیا صعود می‌کنیم؟» عنوان  کرد: بدون شک صعود ما حتمی است حتی در صورت صعود به عنوان تیم نخست با عراق چندان بازی سختی نخواهیم داشت و می‌توانیم به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم که این مهم دور از انتظار نیست.

وی در مورد اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود گفت: من از ته دل دوست دارم که ایران قهرمان شود چون برای فوتبال کشورمان مفید و بطور قطع شاهد ترسیم آینده خوب برای فوتبال کشورمان خواهیم بود ولی اگر غیر ایران بخواهیم تیمی را انتخاب کنیم دوست دارم استرالیا قهرمان شود زیرا از فوتبال این تیم لذت می‌برم.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب توام با پیروزی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: حلالی ، قطر ، فوتبال ، جام ملت ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.