سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی تیم ملی؛

برگزاری اردوی مشترک بوکسورهای داغستان و مازندران در ساری

دبیر هیئت بوکس مازندران از برگزاری اردوی مشترک بوکسورهای داغستان و مازندران در ساری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،حسین روحی اظهار کرد: این اردو مشترک به منظور آمادگی بهتر بوکسورهای دو تیم داغستان و مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این اردوی مشترک نامه‌نگاری لازم برای فدراسیون بوکس داغستان انجام شده است، افزود: در صورت موافقت مسئولان داغستان این اردو اواخر بهمن در ساری برگزار می‌شود.

دبیر هیئت بوکس مازندران در ادامه از برگزاری مسابقات بوکس باشگاه‌های استان خبر داد و گفت: پس از 25 سال تصمیم داریم با همت روسا و مربیان مسابقات بوکس بین باشگاه‌های استان را راه‌اندازی کنیم.

روحی با اشاره به اهدای جوایز نقدی و نفیس به تیم‌ها و نفرات برتر جام باشگاه‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر ورزشکاران و ملی‌پوشان خوبی در سطح استان در رشته بوکس فعالیت دارند.

وی از فعالیت حدود یک‌هزار ورزشکار بوکس در استان خبر داد و یادآور شد: مهم‌ترین مشکل و معضل ورزشکاران علاقه‌مند به بوکس در استان نداشتن خانه اختصاصی بوکس است.

دبیر هیئت بوکس مازندران گفت: مربیان به دلیل نبود امکانات کافی و نداشتن خانه اختصاصی بوکس مجبور هستند در زیرزمین و سالن‌های اختصاصی ورزشکاران بوکس را تمرین دهند.

روحی با اشاره به حضور هشت بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی افزود: مهدی طلوتی عضو تیم ملی در المپیک، جاسم دلاوری نایب قهرمان آسیا، هومن طغانی نایب قهرمان جام بین‌المللی بلغارستان، سینا قلعه‌بندی، علیرضا محمدی، سجاد یوسفی، سالار طهماسبی و رشید عراقی از قهرمانان کشور به عنوان بوکسورهای مازندرانی در عضویت تیم ملی قرار دارند.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب مسئولان بوکس با دستگاه ورزش استان تصریح کرد: تصمیم داریم با تلاش دستگاه ورزش استان برای برطرف کردن مشکلات ورزش بوکس زمینی که در مجموعه ورزشی داراب ساری وجود دارد، خانه اختصاصی مشترک هیئت بوکس و هیئت پرورش اندام استان احداث شود.

روحی در پایان از پیشنهاد هیئت بوکس مازندران برای میزبانی مسابقات بزرگ‌سالان قهرمانی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت یاد و خاطره سرداران و سردار شهید حسین بصیر سال آینده در فریدون‌کنار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساری ، بوکس ، اردو ، مسابقات ، داغستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رامین
۲۳:۰۱ ۲۴ دی ۱۳۹۳
دمت گرم حسین جان مگر توانمندی تو به داد بوکس مازندران برسه جمالت عشقه