سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس ملی پاکستان :

طالبان خوب و بد وجود ندارد/ دادگاه نظامی مسیر درست مبارزه با تروریسم

عضو مجلس ملی پاکستان گفت: اسلام‌آباد برای مبارزه با تروریسم در مسیر درستی قرار نداشت اما بعد از برپایی دادگاه‌های نظامی و مجازات بدون امتیاز تروریست‌ها مسیر درست مبارزه با تروریسم مشخص شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،طلال چوهدری از اعضای مجلس ملی پاکستان و عضو ارشد حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف   اظهار داشت: 50 هزار نفر از مردم بی‌گناه پاکستان قربانی نظریه طالبان خوب و طالبان بد شدند.
 
وی افزود: پاکستان برای مبارزه با تروریسم در مسیر درستی قرار نداشت اما بعد از برپایی دادگاه‌های نظامی و مجازات بدون امتیاز تروریست‌ها مسیر درست مبارزه با تروریسم مشخص شده است.
 
چوهدری عنوان کرد: تروریست‌ها اسلام و مسلمانان را بدنام کرده‌اند بنابراین پاکستان مصمم است آنها را ریشه کن کند.
 
عضو ارشد حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف گفت: اتحاد ارتش و دولت برای مبارزه با تروریسم نه تنها موجب ریشه‌کن شدن آنها می‌شود بلکه آبروی پاکستان را حفظ و موجب افزایش جایگاه بین‌المللی این کشور خواهد شد.
 
وی افزود: حزب حاکم با توجه به تمام اختلافاتی که با ارتش داشت برپایی دادگاه‌های نظامی را پذیرفت و از سایر احزاب نیز خواست در این زمینه همراهی کنند بنابراین دولت حسن نیت خود را برای ریشه‌کن شدن تروریسم نشان داده است.
 
طلال چوهدری بیان کرد: حزب تحریک انصاف و جماعت اسلامی اداره دولت ایالتی خیبر‌پختونخوا یعنی همان جایی که حادثه پیشاور به وقوع پیوست را در اختیار دارند با این وجود از طرح ملی برای مبارزه با تروریسم و دادگاه های نظامی حمایت نمی‌کنند.
 
عضو مجلس ملی پاکستان عنوان کرد: ریشه‌های تروریسم در پاکستان بسیار عمیق است بنابراین فقط با یک اقدام مقطعی نمی‌توان برای همیشه از تروریست‌ها رهایی پیدا کرد و باید همه احزاب در این زمینه همراهی کنند.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.