سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس فتا؛

دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

سرپرست پلیس فتا لرستان گفت: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان لرستان عامل انتشار تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی و هتک حیثیت را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، فرهاد ابدال چگنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار کرد: در پی مراجعه خانمی به ماموران این پلیس و اعلام اینکه چند روز پیش از طریق شبکه bitalk تلفن همراه با شخصی آشنا شده که پس از دستیابی به عکس‌های خصوصی وی تهدید کرده است، چنانچه خواسته‌های وی را برآورده نکند، تصاویرش را در فضای مجازی منتشر می‌کند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و فنی موفق شدند، رد متهم را در شهرستان خرم‌آباد بگیرنند.

سرپرست پلیس فتا استان لرستان اظهار داشت: در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهم وی با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرد و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

ابدال چگنی در ادامه به شهروندان توصیه کرد، هرگز فایل‌هایی مانند عکس، فیلم و کلیپ‌های خانوادگی را در ایمیل خود نگهداری نکنند و سیستم‌هایی که این گونه فایل‌ها در آنها نگهداری می‌شوند، را هرگز به اینترنت متصل نکنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: لرستان ، مجازی ، عکس ، تصاویر ، حیثیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.