سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

حملات انتحاری در منطقه با هدف منحرف کردن اذهان عمومی از جنایات رژیم صهیونیستی

سفیر سابق ایران در لبنان گفت: اینگونه اقدامات تروریستی به دنبال ایجاد ناامنی، تفرقه و منحرف کردن اذهان و افکار عمومی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام یعنی فلسطین صورت می‌گیرد و اینکه کسی توجهی به اشغالگری رژیم صهیونیستی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران انفجار تروریستی شنبه شب در منطقه جبل محسن در شهر طرابلس لبنان منجر به شهادت تعدادی از شهروندان بیگناه لبنانی و زخمی شدن دهها تن شد.

"مرضیه افخم" سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن عرض تسلیت به دولت و ملت لبنان و خانواده بازماندگان، تاکید کرد: عاملان این اقدام شوم، وحدت، انسجام و ثبات لبنان را هدف قرار داده‌اند.
 
"غضنفر رکن‌آبادی" سفیر سابق ایران در لبنان در رابطه با این مساله بیان کرد: چنین اقداماتی در راستای اقداماتی است که جریان‌های تکفیری با هدایت رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف منطقه از جمله لبنان آغاز کرده‌اند.

وی افزود: بر این اساس به دنبال ایجاد ناامنی، تفرقه، اختلاف و منحرف کردن اذهان و افکار عمومی از مهم‌ترین مسائل جهان اسلام یعنی فلسطین صورت می‌گیرد و اینکه کسی توجهی به اشغالگری رژیم  رژیم صهیونیستی نداشته باشد.

سفیر سابق ایران در لبنان گفت: خوشبختانه با توجه به همبستگی که در صحنه سیاسی لبنان وجود دارد و موضع‌گیری‌های که از سوی جریان‌های مختلف سیاسی شروع شده نوید بخش یک وضعیت بهتر برای منطقه و به ویژه لبنان است.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.