سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

USA today:

کی‌روش و قوچان نژاد وزنه سنگین تیم ملی ایران هستند/ ایران رکورد دار تعداد گل در جام ملت‌هاست

خبرگزاری آمریکایی یو اس ای تو دی ( USA today )، کی‌روش و قوچان نژاد را وزنه سنگین تیمی دانست که رکورد‌ دار گل زنی در جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یو اس ای تو دی: ایران یکی از تیم‌های مورد توجه در این جام محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که می‌تواند به عنوان نماینده غرب آسیا بسیار خوب و فوق العاده ظاهر شود.
 
تیم ملی ایران بین سال‌های 1976 تا 1968 سه بار موفق به فتح جام‌ملت‌های آسیا شده است و در این زمان هم در اندیشه‌ بالا بردن جام دیگری است، هر چند دو قهرمانی تیم ملی ایران در خانه صورت گرفته است اما دیگر مسئله‌ای که به این تیم اعتماد به نفس می‌بخشد این است که تحت هدایت سرمربی با تجربه‌ای مانند کارلوس کی‌روش قرار دارد.

 در سمت دیگر هم رضا قوچان نژاد قرار داد که در رقابت‌های جام جهانی تک گل این تیم را به ثمر رساند همچنین وی انتخابی جام ملت‌های آسیا توانست به خوبی ظاهر شود و به جمع گلزنان‌ این تیم بپیوندند.
 
13 دوره حضور ایران در رقابت‌های جام ملت‌های است و این لحاظ تیم کره جنوبی نیز در این آمار با ایران برابر است.
 
ایرانی‌ها بیشتر از هر تیمی در این تورنمنت گل زنی کرده‌اند 112 گل و تنها تیمی هستند که در دوره قبل 2011 توانسته‌اند سه بازی مقدماتی خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قوچان ، سنگین ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.