سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه رقابت‌های کبدی جوانان آسیا؛

سرمربی تیم ملی کبدی بانوان: از شرایط میزبانی کمال استفاده را می‌بریم

تربیتی نژاد گفت: حریفان قدرتمند ما در بازی‌های آسیایی جوانان تیم‌های هندوستان و تایلند هستند اما با تمام وجود با این تیم‌ها مقابله می‌کنیم.

زهره تربیتی نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اینکه سومین مرحله اردوی خود را برگزار می‌کنیم بازیکنان آمادگی بیشتری نسبت به اردوهای قبل دارند و تمرین‌های انفرادی وتیمی را انجام می‌دهند. البته بازیکنان در تمرین‌های تیمی بهتر از انفرادی ظاهر می‌شوند.

وی در خصوص حریفان کشورمان در بازی‌های کبدی جوانان آسیا بیان کرد: تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها حضور دارند که هند و تایلند از حریفان قدرتمند ما به شمار می‌روند ما تمام تلاشمان را برای استفاده از شرایط میزبانی انجام می‌دهیم و مقتدرانه برای کسب مدال طلا به میدان می‌رویم.

تربیتی‌ نژاد تصریح کرد: با توجه به این که فدراسیون حمایت‌های لازم را از تیم ملی جوانان کرده است مشکل خاصی نداریم.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل اینکه مکان برگزاری مرحله سوم اردو با محل برگزاری رقابت‌ها یک جا است این مسأله کمک زیادی به ما می‌کند که به شرایط آب و هوایی عادت کنیم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان بانوان در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ماهم جوانان هستند اما در رقابت‌های لیگ برتر هم حضور دارند و بعد از اردو در ادامه مسابقات لیگ برتر شرکت می‌کنند بنابراین با تیم‌های بزرگسالان موجب پیشرفشان شده و کمک زیادی برای گرفتن نتیجه مطلوب در رقابت‌های آسیایی به ما می‌کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.