خسروی: داوری مسابقات لیگ برتر ضعیف است/ هیأت‌ها و فدراسیون کمک مالی نمی‌کنند

سرمربی تیم کبدی بانوان یزد گفت: سطح این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بالا است و تیم‌های خوبی حضور دارند.

سهیلا خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال لیگ برتر با وجود مشکلات سطح بالایی دارد و تیم‌های خوبی در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.  
 
وی درخصوص داوری مسابقات بیان کرد: متأسفانه داوری ضعیف بود و در سطح لیگ برتر نبود و باید داوران برجسته‌تری را برای لیگ انتخاب می‌کردند.  
 
خسروی در مورد علت عدم صعودشان به مرحله بعدی اظهار داشت: بی‌تجربگی بازیکنان علت اصلی صعود نکردن ما به دور دوم مسابقات بود.  
 
وی ادامه داد: ما اولین دوره بود که در لیگ برتر شرکت می‌کردیم و اکثر بازیکنان از جوانان بودند و تجربه لیگ را نداشتند اما با این وجود من به عنوان سرمربی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.  
سرمربی تیم کبدی یزد درباره مشکلات لیگ و رشته کبدی بیان کرد: از مشکلات لیگ نبود ویدئوچک است که یکی از کمبودهای رقابت‌ها به شمار می‌رود که اگر از این وسیله استفاده شود اشتباهات داوری قابل جبران می‌شود و هیچ تیمی ضربه نمی‌خورد.  
 
سهیلا خسروی در ادامه افزود: اگر بازی‌های لیگ زودتر از شش ماه دوم و به صورت رفت و برگشت برگزار شود و همچنین در استان‌های مختلف نیز انجام شود به ترویج این رشته کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود تیم‌هایی که به تازگی وارد لیگ برتر شده‌اند فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشند و حق تیمی ضایع نشود.  
 
وی تصریح کرد: مشکلات مالی و نبود اسپانسر از دیگر معضلات کبری است و هیات‌ها و فدراسیون هم که هیچ کمکی به تیم‌ها نمی‌کنند.
 
خسروی در پایان خاطر نشان کرد: با این کمبود مالی وقتی تیم‌ها زحمت می‌کشند و با سختی در مسابقات شرکت می‌کنند حداقل مسابقات در شهرستان‌ها برگزار شود که تیم‌های بیشتری بتوانند شرکت کنند و به ترویج و شناخت این رشته کمک شود. 

انتهای پیام/  
 
برچسب ها: خسروی ، لیگ برتر ، کبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار