سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه وعده‌های انتخاباتی شاهزاده اردنی برای ریاست فیفا

شاهزاده علی بن الحسین نامزد ریاست بر فدراسیون جهانی فوتبال فیفا وعده داد در صورت قرار گرفتن در این پست، عملکرد روشنی ارائه داده و نکته مبهمی در فیفا باقی نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، شاهزاده 39 ساله اردنی همه تلاش خود را بر روی شکست دادن سپ بلاتر و پایان دادن به 4 دوره ریاست مطلق وی بر فیفا متمرکز کرده است.

شاهزاده علی بن الحسین برنامه‌های خود در صورت ریاست بر فیفا را شرح داده و تاکید کرد در صورتیکه به جای بلاتر قرار بگیرد امور فدراسیون را کاملا شفاف کرده و اجازه نمی‌دهد تبانی های صورت گرفته چهره فیفا را در عرصه بین‌المللی مخدوش سازد.

شاهزاده اردنی که هم اکنون برای دیدن بازی‌های ملت‌ها در ملبورن به سر می‌بردگفت: فوتبال محبوب ترین ورزش در سراسر جهان است باید خوشحال بود که فوتبال تا این اندازه در میان مردم عمومیت داشته و از سوی آنان حمایت می‌شود قصد دارم ریاست فیفا را بدست بگیرد تا اعتبار مخدوش شده آن را با شفاف سازی و انتشار تمامی اخبار داخلی فدراسیون جبران سازم. دیگر در فدراسیون جهانی فوتبال هیچ مطلب مخفی و سری وجود نخواهد داشت.

یادآور می‌شود انتخاب ریاست بعدی فیفا 29 می در زوریخ برگزار می‌شود همه منتظر هستند ببینند آیا بلاتر پس از 17 سال ریاست باز هم برای بار پنجم به عنوان رئیس فیفا انتخاب خواهد شد یا نه؟

***استقبال بلاتر از اعلام کاندیداتوری شاهزاده علی

سپ بلاتر در واکنش به اعلام کاندیداتوری شاهزاده علی بن الحسین، چهره رسانه‌ای خود را به خوبی حفظ کرده و گفت: از این بابت بسیار خوشحال هستم، وجود چند نامزد برای حضور در انتخابات ریاست فیفا اقدام بسیار مثبتی است که موجب ارتقا سطح فنی فدراسیون شده و در نهایت این فیفا است که از کثرت تعداد نامزدها بهره می‌برد.

قبل از شاهزاده اردنی، ژروم کامپین مدیر سابق بخش روابط بین الملل فیفا هم حضور خود در انتخابات 29 می را اعلام کرده بود.

بلاتر در مورد اعلام کاندیداتوری شاهزاده علی گفت: از حضور و در جمع رقبایم خوشحال هستم، بالا رفتن تعداد رقیبان به سود فیفا است و رای دهندگان فرصت می‌یابند بهترین شخص را از میان چند انتخاب برای پست ریاست برگزینند.

بلاتر در ادامه افزود: من برای حضور در انتخابات 29 ثبت نام نکرده‌ام که حق اعلام کاندیداتوری از دیگران را سلب کنم انتخابات کاملا مستقل برگزار شده و همه آنان که معقتقدند از عهده قرار گرفتن در این پست برمی‌آیند،‌می‌تواند در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاهزاده ، اردنی ، فیفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.