سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقصودلو اخراج شهیدی را منتفی کرد؛

هیأت در این خصوص اختیاری ندارد

رئیس فدراسیون کبدی در خصوص اخراج مرتضی شهیدی مربی تیم ملی سرکل کبدی توسط هیأت استان خراسان رضوی گفت: اخراج مربی ملی از حوزه اختیارات هیأت استان‌ها خارج است و فدراسیون در مورد مسائل ملی تصمیم می‌گیرد.

محمدرضا مقصودلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: فدراسیون باید به مشکلات تیم‌های ملی رسیدگی کند و هیأت استان‌ها حق هیچگونه دخالتی در مسائل ملی ندارند و باید مشکلات تیم‌های استان را پیگیری کنند که اخراج مرتضی شریفی مربی تیم ملی سرکل کبدی نیز از این امر مستثنی نیست و اگر قرار باشد این مربی اخراج شود فدراسیون باید این حکم را بدهد.

وی ادامه داد: شهیدی اخراج نشده بلکه بعد از پایان مسابقات جهانی سرکل کبدی تیم ملی تمرینی نداشت بنابراین در حال حاضر بازیکنان به سرمربی و مربی نیازی ندارند اما برای مسابقات بعدی مربی انتخاب می‌کنیم و امکان دارد شهیدی دوباره این سمت را به عهده بگیرد.

رئیس فدراسیون در مورد صحبت‌های مرتضی شهیدی که گفته است تمام هزینه‌های تیم را خودم پرداخت کردم بیان کرد: هزینه‌های تیم‌های باشگاهی به فدراسیون مربوط نمی‌شود، اما من در مسابقات جهانی هندوستان به شهیدی گفتم اگر برای این رقابت‌ها یک ریال از جیب خودت خرج کرده‌ای خودم پرداخت می‌کنم.

محمدرضا مقصودلو در جواب برغمدی رئیس هیأت کبدی استان خراسان رضوی که گفته است مرتضی شهیدی نزد سجادی رفته و گفته هیأت استان هزینه‌های لباس را هم پرداخت نکرده تصریح کرد: محسن برغمدی اشتباه می‌کند شهیدی به هیچ عنوان نزد سجادی نرفته و این صحبت‌ها را انجام نداده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من از مرتضی شهیدی به خاطر تمام زحماتی که برای تیم ملی سرکل کشیده تشکر می‌کنم. فدراسیون بعد از مسابقات قهرمانی کشور مربی را انتخاب می‌کند و امیدوارم بتوانیم با شهیدی همکاری کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبدی ، مقصودلو ، شهیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.