رئیس فدراسیون کبدی گفت: از رسانه‌ها تقاضا داریم همانند دیگر رشته‌ها به رشته کبدی هم توجه کنند تا برای باشگاه‌ها ایجاد انگیزه شود.

محمدرضا مقصودلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از رسانه‌ها می‌خواهیم همانطور که به دیگر رشته‌های ورزشی توجه می‌کنند به کبدی هم نگاه ویژه‌ای داشته باشند زیرا این کار باعث ایجاد انگیزه و در نتیجه توسعه این رشته پرهیجان می‌شود.

وی در خصوص مشکلات اصلی رشته کبدی بیان کرد: ناشناخته بودن کبدی از مهمترین مشکلات ما است که رسانه‌های می‌توانند در این امر کمک زیادی به ما بکنند و جوانان را با این رشته مهیج آشنا کنند زیرا هیئت استان‌ها و تیم‌های باشگاهی و ملی فعالیت خود را انجام می‌دهند و رسانه‌ها می‌توانند انگیزه بیشتری ایجاد کنند.

رئیس فدراسیون کبدی در مورد پخش مسابقات گفت: پخش مسابقات کبدی در بازی‌های آسیایی اینچئون کمک زیادی به شناخته شدن ورزش کبدی کرد بنابراین ما برای مسابقات لیگ برتر اقدامات لازم را انجام دادیم و با شبکه سه سیما و شبکه ورزش صحبت‌هایی انجام داده‌ایم که مسابقات لیگ برتر به صورت مستقیم پخش شود تا به توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این ورزش کمک کند.

محمدرضا مقصودلو درباره وضعیت نامناسب سالن‌های تمرین و مسابقات تصریح کرد: ما از وزیر ورزش نامه گرفته‌ایم و سجادی معاون وزیر ورزش هم پیگیر است که به کبدی توجه بیشتری شود و امکانات بیشتری در اختیارمان قرار بگیرد زیرا با توجه به نتایج این رشته در بازی‌های جهانی و آسیایی واقعا استحقاق امکانات بهتر و بیشتر را داریم.
 
وی افزود: وزارت ورزش هر فدراسیون سهمیه‌ای از 6 میلیارد کمکی که قرار بود انجام شود دارد به فدراسیون کبدی هم مبلغی پرداخت کرد که می‌تواند کمی از مشکلات ما را حل کند.

مقصودلو در خصوص دلیل مبلغ کم قراردادهای بازیکنان و مربیان بیان کرد: من خودم هم از این مسئله ناراحت هستم زیرا بازیکنان و مربیان حق واقعی خود را نمی‌گیرند. چرا یک بازیکن یا مربی فوتبال یک میلیارد قرارداد می‌بندد اما بازیکن و مربی کبدی مبلغ بسیار کمی قرارداد می‌بندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرارداد بازیکنان و مربیان باشگاهی به هیئت استان‌ها مربوط می‌شود و باشگاه‌ها و هیئت استان‌ها مسئول آن هستند اما مربیان تیم های ملی و بازیکنان ملی پوش به فدراسیون مربوط می‌شود و ما هم در حد توانمان دستمزد می‌دهیم زیرا بودجه زیادی نداریم.

گفتنی است، جذب اسپانسر می‌تواند به رفع مشکلات تیم‌ها کمک کند چراکه بازیکنان و مربیان در شرایط سخت و دشواری به تمرین می‌پردازند وجود سالن‌های فرسوده باعث شده تا روحیه بازیکنان تضعیف شود اما با جذب اسپانسر می‌توان علاوه بر رفع مشکلات فدراسیون کمک بزرگی به تیم‌های باشگاهی و ملی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار