سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر امور خارجه قبرس در جمع خبرنگاران:

قبرس به عنوان کشور عضو اتحادیه اروپا می‌تواند صدایی برای حمایت از مظلومان باشد

وزیر امور خارجه قبرس گفت: خطراتی که متوجه کشورهای منطقه است، زمانی می‌تواند متوجه ما نیز باشد بنابراین تبادل نظر و گفتگوی سازنده از این جهت حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "ایوانی کاسولیدیس" وزیر امور خارجه قبرس در حاشیه دیدار با علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: باعث مسرت و خوشحالی است که برای دیدار به جمهوری اسلامی ایران آمده‌ام و از کمک‌های سازنده دکتر ولایتی به عنوان سیاستمدار کهنه‌کار و دوست قدیمی تشکر می‌کنم.
 
وی در ادامه افزود: ما در رابطه با موضوعات منطقه‌ای تبادل نظر داشتیم و کشور قبرس خود را جز این منطقه می‌داند کما این که جز اتحادیه اروپاست.
 
وزیر امور خارجه قبرس در پایان خاطرنشان کرد: با کشور جمهوری اسلامی در ارتباط با کشورهای دوست و برادری چون لبنان، فلسطین و سایر کشورهایی چون لیبی و مصر علایق مشترک داریم و خطراتی که متوجه این کشورهاست، زمانی می‌تواند متوجه ما نیز باشد از این رو تبادل نظر و گفتگوی سازنده از این جهت حائز اهمیت است. کشور ما به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا می‌تواند صدا و حامی برای کشورهای مظلوم منطقه باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.