سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی کره شمالی: هنوز هم شانس صعود داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره شمالی با وجود شکست از ازبکستان هنوز هم از صعود تیمش به مرحله حذفی جام ملت های ۲۰۱۵ مطمئن است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کره شمالی در این دیدار که امروز (شنبه) در گروه دوم رقابت های جام ملت های آسیا برگزار شد پس از تک گل ایگو سرگیو با نتیجه یک بر صفر از ازبکستان شکست خورد.

بدین ترتیب کره شمالی برای صعود به مرحله حذفی باید دیدار بعدی خود مقابل عربستان را ببرد.

جو تونگ سوپ که هدایت این تیم را در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ نیز برعهده داشت بعد از بازی با ازبکستان گفت: واقعا می خواستیم این بازی را ببریم ولی به نظرم تیم ازبکستان خیلی خوب بازی کرد و توانایی های خود را به نمایش گذاشت. اما تیم ما در حد و اندازه های خود بازی نکرد. اگر کمی بهتر بازی کرده بودیم می توانستیم بازی ببریم.

وی افزود: هنوز دو مسابقه دیگر در مرحله گروهی باقی مانده است و ما همچنان شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی را داریم و نمی خواهیم این شانس را از دست بدهیم. بسیاری از تیم ها بسیار قوی تر از ما هستند. باید در هر مسابقه با تمام قوا بازی کنیم چون این تنها راه موفقیت است.

جو ادامه داد: در دقایق آخر بدشانسی آوردیم ولی شکست، شکست است. دلمان می خواست از فرصت هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم و به حمله بپردازیم.

وی به ضعف خط دفاعی کره شمالی اعتراف کرد و گفت: قبل بازی برای تمرکز روی دفاع و سپس ضد حمله برای رسیدن به گل برنامه ریزی کرده بودیم و با اینکه در اواسط مسابقه یک گل دریافت کردیم، همچنان استراتژی خود را ادامه دادیم گرچه تأثیر گذار نبود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی ، فوتبال ، کره ، جام ، ملتها ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.