سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"العبادی": آزادی کامل"الانبار" دروازه آزادی سایر مناطق از دست داعش است

نخست‌وزیر عراق در استقبال از هیأتی از استان الانبار تاکید کرد که آزادی این استان از دست داعش، دروازه آزادی سایر مناطق عراق از دست تروریست‌ها است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "حیدر العبادی" نخست‌وزیر عراق شب گذشته در دفترش میزبان هیأتی از استان "الانبار" بود.
 
پایگاه خبری "شفق‌نیوز" به نقل از بیانیه دفتر نخست‌وزیری عراق نوشت: در هیأت الانبار"احمد ابوریشه" رئیس شورای بیداری و چند مقام دیگر از جمله رئیس شورای استانداری، اعضای این شورا و رئیس دیوان اوقاف اهل تسنن حضور داشتند. عبادی در این نشست تاکید کرد که آزادسازی کامل استان الانبار از دست تروریست‌های داعش دروازه آزادی سایر مناطق عراق از دست تکفیری‌های خواهد شد.
 
بر اساس این بیانیه، در این دیدار درباره تحولات امنیتی در الانبار و بازسازی مناطق آزادشده که به دست داعش ویران شده و نیز وضعیت خدمات‌رسانی به شهروندان عراقی نیز گفت‌وگو شد.
 
نخست‌وزیر عراق، بر اهمیت تلاش همه طرف‌ها در استان الانباربرای آزادی کامل آن از دست گروه‌های تروریستی تاکید کرد زیرا آزادی مناطق اشغال شده به دست داعش در این استان و استان‌های دیگر نیازمند صفوف به هم فشرده ساکنان استانها و نیروهای امنیتی است.
انتهای پیام/ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.