سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلانی: رشته رفتینگ احتیاج به حامی مالی دارد

سرپرست کمیته رفتینگ قایقرانی گفت: رشته نوپایی رفتینگ احتیاج به حامی مالی مالی برای رشد بیشتر دارد.

پیام اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مقرر شد که مذاکره‌ای با رئیس فدراسیون قایقرانی در اصفهان برگزار شود تا در مورد برنامه‌های آتی و تمرینات ورزشکاران تصمیماتی در این مورد گرفته شود ولی متأسفانه به دلیل مشغله زیاد این اتفاق هنوز نیفتاده است.

وی افزود: رشته رفتینگ قایقرانی جزو رشته‌های نوپایی است که تازه در ایران شکل گرفته به همین جهت برای تقویت برنامه‌های ورزشی ورزشکاران و شرکت در مسابقات برون مرزی احتیاج به یک حامی مالی در این زمینه داریم که در فدراسیون باید در این جهت به ما معرفی کند.

اصلانی در ادامه تصریح کرد: مقرر گردیده آقای امینی 2 هفته دیگر به اصفهان بیاید تا راجع به برنامه‌های این رشته صحبت‌های صورت گیرد.

سرپرست کمیته رفتینگ قایقرانی در ادامه بیان داشت: هم اکنون آب رودخانه زاینده رود را بستند و پاروزنی ورزشکاران در رودخانه لغو شده و استخرهای خصوصی هم با توجه به سرمای هوا شلوغ است و امکان اجازه آنها برای پاروزنی وجود ندارد ولی ورزشکاران به صورت جداگانه و با هزینه شخصی به تمرینات بدنسازی خود ادامه می‌دهند واز نظر بدنی از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

اصلانی درادامه خاطر نشان کرد: البته گفتند در اسفند ماه آب رودخانه را باز می‌کنند ولی با توجه به سرمای هوا باید شرایط را بررسی کرد و بعد به تمرین در آب رودخانه پرداخت.

وی در ادامه تأکید داشت: امیدوارم که بالاخره برای ورزشکاران این رشته نوپا برنامه‌ای دقیق چیده شود تا بتوانند با توجه به کمبود امکانات از حامی مالی برای ادامه برنامه‌های خود و شرکت کردن در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضوری مؤثر داشته باشند ولی در حال حاضر آب رودخانه قطع شده است و هیچ کاری برای پاروزنی درآب نمی‌توان انجام داد و  ورزشکاران به صورت جداگانه به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.