سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: کارت بازی بازیکنان جدید صادر شده است

سرپرست تیم فوتبال پدیده گفت: کارت بازی بازیکنان جدید تیم ما صادر شده و این افراد می‌توانند در برای نیم فصل دوم تیم را همراهی نمایند.

هاشم حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: کارت بازی رضا حقیقی، محمد صلصالی، سعید قزل، محمد غلامی و محمد رجب زاده صادر شده است و این بازیکنان می‌توانند برای نیم فصل دوم برای این تیم به میدان بروند.

وی درباره امکانات اردوی کیش افزود: تمام امکانات موجود در اردوی کیش مناسب است و فقط از زمین تمرین شماره 2 این مجموعه ناراضی هستیم ولی در کل از مجموعه تربیت بدنی، هیأت فوتبال کیش و جلالی معاون تربیت بدنی سازمان عمران کیش تشکر ویژه می‌کنم چرا که همکاری لازم را با تیم پدیده داشته‌اند.

حسینی درباره بازیکنان اضافه شده به تیم پدیده عنوان کرد: بازیکنان جدید تمرینات خوب و شادابی را پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارم این بازیکنان در نیم فصل دوم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

وی در پایان افزود: با توجه به حضور تیم استقلال در اردوی کیش نیز توانسته‌ایم با این تیم یک خانواده را تشکیل دهیم و همدیگر را در این اردو پیش رو حمایت نماییم و به همین خاطر قرار است که عصر امروز نیز یک بازی دوستانه با تیم استقلال داشته باشیم که این بازی می‌تواند محک جدی برای بازیکنان جدید ما نیز باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، فوتبال ، پدیده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.