سرپرست تیم پدیده گفت:‌ بهتر است بگویم که ما چیزی به نام اعتصاب در تمرینات تیم وجود ندارد و همه با یک دل هستند.

حسینی: اعتصاب بازیکنان دروغ محض است/ تمرینات تیم مانند گذشته با تعامل در حال پیگیری استهاشم حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم اظهار داشت: در  کل بهتر است بگویم که ما چیزی به نام اعتصاب در تمرینات تیم نداشته‌ایم و تمام خبرهای منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها که عنوان کرده‌اند بازیکنان تیم پدیده اعتصاب کرده‌اند را  تکذیب می‌کنم.

وی بیان کرد:‌ امروز جلسه‌ای را با حضور مدیر عامل در خصوص چگونگی پرداخت مطالبات بازیکنان و پاس شدن چک‌های بازیکنان برگزار کردیم و در نهایت مدیر عامل تیم نیز قول داد که طی روزهای آینده این مسئله پیشگیری می‌شود تا هرچه زودتر مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

حسینی تصریح کرد:‌در حال حاضر نیز بازیکنان تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری میکند و باید بگویم که مشکلات مالی را در اکثر تیم‌ها وجود دارد و فقط مختص به تیم ما نیست، ما به دنبال این هستیم که هرچه زوتر مطالبات بازیکنان را به نحو احسن پرداخت نماییم.

وی افزود: ‌خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و با تمام بازیکنانمان به تهران خواهیم آمد و امیدوارم بتوانیم بازی قابل قبولی را در مقابل تیم راه آ‌هن به اجرا بگذاریم و مطمئن هستم که تیم راه‌آهن نیز با وجود فرهاد کاظمی جون خواهد گرفت و می‌توانیم یک بازی تماشاگر پسند را ارائه دهیم.

وی در پایان خاطر نشان  کرد:‌در حال حاضر 2تا از بازیکنان خارجی تیم ما همراه دیگر بازیکنان تمرین می‌کنند و فقط میلان یوانوویچ در تمرینات تیم  حضور ندارد و این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، تیم ، تمرینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار