سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

50درصد صنعت کشور در مجاورت استان قم

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم از تبدیل استان قم به عنوان استان معین تهران در بخش صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ احمد ذاکری رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم در جلسه نشست مشترک فعالان اقتصادی ،اصناف و انجمن ها  گفت: استان قم ازلحاظ جغرافیایی در منطقه مرکزی کشور قراردارد و نزدیکی به پایتخت فرصت بسیار ارزشمندی برای ما فراهم می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم ادامه داد:50 درصد صنعت کشور در مجاورت استان قم است و با توجه به شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور؛ظرفیت بسیاربالایی برای سرمایه گذاری در قم وجود دارد که باید با ایجاد زیر ساخت های لازم بتوانیم سرمایه را به استان جذب کنیم.

وی با اشاره به وجود مناطق و مراکز اقتصادی در قم تاکید کرد:از لحاظ وجود پتانسیل دچار مشکل نیستیم و با در نظر این مطلب که فقط یک تک شهر هستیم بابرنامه ریزی و همگرایی مشکلات پیش روی اقتصاد قم را برطرف کنیم.

ذاکری با بیان این نکته که از ابتدای انقلاب کشور دچار تحریم بوده است تاکید کرد: :مبنای جلسه بحث اقتصاد مقاومتی است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده بود وتاکنون با همت و تلاش توانسته ایم این تحریم ها را پشت سر بگذاریم.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم در پایان تاکید کرد: برگزاری این جلسات می تواند مشکلات پی رویه اقتصاد قم را برطرف کند و با همدلی و پشتکار بتوانیم مسایل را حل کنیم و قم را استان معین تهران در بخش صنعت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ش
 

برچسب ها: قم ، صنعت ، کشور ، مجاورت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.