سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنرانان همایش آسیب‌شناسی مربیگری در فوتبال ایران مشخص شدند

محمود گودرزی، بیژن ذوالفقارنسب، عادل فردوسی‌پور، مجید جلالی، مسعود رضاییان و دکتر شجیع، سخنرانان اصلی این همایش خواهند بود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  در این همایش که به آسیب‌شناسی مربیگیری در فوتبال ایران اختصاص دارد با حضور سخنرانانی به بررسی وضعیت مربیگری فوتبال کشور پرداخته خواهد شد. قرار است نمایندگانی از میان مسئولان، مدیران، اصحاب رسانه‌، جامعه‌شناسان و در پایان خود مربیان فوتبال، با بحث و تبادل‌نظر چند ساعته پاسخ این سوال را مشخص کنند.
 
 محمود گودرزی، وزیر محترم ورزش و جوانان از جامعه مسئولین، مسعود رضاییان، مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان و فعلی نفت مسجدسلیمان از میان جامعه مدیران، دکتر بیژن ذوالفقارنسب و مجید جلالی از جامعه مربیان، دکتر شجیع از میان جامعه‌شناسان و عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه 90 از میان اصحاب رسانه به عنوان سخنرانان این همایش انتخاب و معرفی شده‌اند.
 
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش، علی‌ پروین، حشمت مهاجرانی و حسن حبیبی، سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در مقاطع مختلف، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، حمید درخشان و سایر مربیان لیگ برتری و سرمربیان تمام رده‌های تیم‌های ملی، امیر حاج‌رضایی و دکتر حمیدرضا صدر و همینطور اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین افراد دعوت شده به این مراسم هستند. ضمن آنکه حدود 100 مربی توسط کمیته استان‌های کانون مربیان فوتبال از سراسر استان‌های کشور برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند.
 
همایش آسیب‌شناسی مربیگری در فوتبال ایران پنج‌شنبه، نوزدهم دی‌ ماه از ساعت 9:30 تا 13 در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 9 تهران واقع در خیابان آزادی، تقاطع استاد معین برگزار خواهد شد.
 
اخبار تکمیلی در خصوص این همایش در سایت کانون مربیان فوتبال ایران منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.