سرمربی تیم ملی امید گفت: همه ما خواهان موفقیت و صعودبه المپیک هستیم ودر این راستاتمامی تلاش خود را به کار می‌گیرم تا از افراد شایسته و کاربلد در تیم ملی امید بهره بگیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید در مجمع کانون مربیان اظهار داشت: من خودم را در جایگاه سرمربی گری تیم ملی امید نمی‌بینم باید عنوان کنم مربی گری اسم مقدسی است و این قرعه به نام من رقم خورده است که سرمربی تیم ملی امید گردم.

وی در ادامه افزود: باید عنوان کنم من 12 سال در رده‌های پایه کار کرده ام ولی با وصف این تجربه ام کم و محدود است و کسانی را در تیم ملی آورده‌ام که بتوانم از تجربیاتشان استفاده کنم که می‌تونم به محمد مایلی کهن اشاره نمایم.

خاکپور ادامه داد: از همه صاحبنظران فوتبالی خواهش می‌کنم هر جایی که اشتباه کردم گوشزد کنیدتا بتوانم اشتباهاتمم را اصلاخ نمایم ودر راستای موفقیت تیم ملی امیدگام‌های مثبت وارزنده بردارم در واقع من آدم خودرأیی نیستم و حتی اگر انتقادها هم غیرمنطقی باش د دست همه را می‌بوسم. امیدوارم نماینده خوبی برای مربیان باشم و باهدف موفقیت و صعود تیم ملی امید پیش بروم.

سرمربی تیم ملی امید در خصوص استفاده از نفرات در تیم ملی امید تصریح کرد: سعی می‌کنم در تیم ملی امید از افراد دانا، صاحب‌نظر و کاربلد استفاده کنم و هدف من استفاده از شایسته‌هاست نه کسانی که سابقا با ارتباط در تیم ملی به خدمت گرفته شده بودند.

وی بیان کرد: ما آمده‌ایم که ادبیات فوتبال را عوض کنیم و درگیری اخیر بزرگان فوتبال را به هیچ وجه نمی‌پسندم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من بزرگ‌ترین معضل فوتبال تغییرات زیاد در آن بوده و اگر این معضل برطرف شود به طور قطع ادبیات فوتبال تغییر می‌کند و می‌توان به آینده فوتبال امیدوار بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: امید ، معضلات ، خاکپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار