سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر وزیر ورزش و جوانان از استاندار خوزستان

وزیر ورزش و جوانان از استاندار خوزستان به خاطر میزبانی شایسته نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از سایت خبری وزارت ورزش، محمود گودرزی با ارسال لوح سپاس از حمایت و کوشش های بی دریغ دکتر مقتدایی استاندار خوزستان برای برگزاری منظم و باشکوه نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به میزبانی شهرستان آبادان قدردانی کرد.
 
متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:
حمد وسپاس خداوند هستی بخش را که دل جمله مردمان و والیان را به هم پیوند زد تا اکسیر عشق به خدمت را فزونی بخشد.تبلور این همدلی و همبستگی،توسعه و سازندگی خطه دلاور پرور خوزستان در عرصه های دفاع مقدس و میادین ورزشی را فراهم نموده است.بر هیچ کس پوشیده نیست که همت و تلاش مدیران و مسئولان این دیار،دغدغه ای جز رشد و بالندگی آن نخواهد بود و تا پای جان بر چنین اهداف ارزشمندی استوارند.
 
بر خود فرض می دانم از مساعی و کوشش بی دریغ جنابعالی در برگزاری منظم و باشکوه نخستین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان در سال 93 به میزبانی شهرستان آبادان،قدردانی نموده و کسب مقام قهرمانی تیم کشتی شهرستان اندیمشک را نیز به آن برادر بزرگوار تبریک عرض نمایم.
 
از درگاه ایزد منان تداوم عزت؛سلامت و توفیق روزافزون خدمتگزاران صدیق ملت شریف ایران،بویژه مردم خونگرم استان خوزستان را در عرصه های مختلف مسئلت می نمایم.
 
یادآور می شود، نخستین دوره لیگ جهانی کشتی فرنگی روزهای 13 و 14 آذرماه به میزبانی شهرستان آبادان برگزار شد که در پایان این رقابت ها تیم مرکز جراحی پاستور شهرستان اندیمشک موفق شد مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.


انتهای پیام/
 
برچسب ها: وزیر ، ورزش ، تقدیر ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.