سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستگار: در فدراسیون جودو جناحی عمل نمی کنیم/ هدف ما جذب حداکثر پتانسیل هاست

رئیس فدراسیون جودو گفت: هر مدیری در هر مقطع زمانی یک تعداد محدودی را می‌تواند به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کند و ما جناح نیستیم که از قصد عده ای را بیرون فدراسیون نگه داریم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی رستگار رئیس فدراسیون جودو عصر امروز 10 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  هر مدیری در حوزه خود فقط می تواند در هر مقطع زمانی یک تعداد محدودی را بر سر کار بگذارد و خود به خود عده ای کنار گذاشته می شوند، این نفرات هم حق دارند انتقاد کنند ، مربیانی که هم اکنون با فدراسیون جودو همکاری نمی کنند حق طبیعی شان است که انتقاد کنند و این نقد به جودو کمک خواهد کرد  اما نقد سازنده برای مثال بگویند افرادی که عضو تیم ملی هستند به این دلایل اشتباه انتخاب شده اند. اگر دلایل را مطرح کنند ما هم قبول می‌کنیم.
 
وی درباره انتخاب زارعیان به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان ادامه داد : از روزی که به عنوان سرپرست در فدراسیون جودو انتخاب شدم به دنبال استفاده از  حداکثر نیروهای این رشته هستم. متأسفانه در یک سال اول شرایط به گونه‌ای بود که نتوانستیم به این هدف به خاطر شرایط موجود دست یابم.

 ناچار بودم از یک عده‌ای دفاع کنم تا از این مسیر عبور کنم وقتی شرایط یک مقدار آرام شد فعالیتم را آغاز کردم امروز از زارعیان استفاده می‌کنم و فردا ممکن است از نفرات دیگری استفاده کنم حتی نفراتی مانند حاج‌یوسف‌زاده، امینی زیرا بر خلاف تصور عده ای ما در فدراسیون یک گروه یا جناح نیستیم که  گروه و جناح دیگر را  بیرون از فدراسیون بگذاریم، اگر مهیا شود از همه آنها باید استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به اینکه آیا آوردن سرمربی خارجی نوعی تبلیغ بود و فدراسیون اقدامی برای جذب وی انجام نداد توضیح داد: ما برای آوردن سرمربی خارجی تلاش کردیم و این گونه نبود که در حد حرف باشد به ویژه یک سرمربی از اتریش که مدنظر ما بود و تا حدودی هم کارها را با وی پیش بردیم اما در نهایت مسائلی پیش آمد که با وی به جمع بندی نهایی نرسیدیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، رزمی ، رستگار ، رئیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.