سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس جدید دانشگاه علمی کاربردی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه:

هدف ما احداث دانشگاههای نسل سوم است/به دنبال جناح‌بندی سیاسی نیستیم

عصر امروز چهارشنبه 10 دی ماه مراسم تودیع و معارفه‌ی ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، دکتر اخباری ریاست جدید دانشگاه،دکتر شفیعی ریاست سابق دانشگاه و برخی از نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ این مراسم که در سازمان مرکزی دانشگاه جامع برگزار شد، دکتر شفیعی ریاست سابق این دانشگاه ضمن طلب حلالیت از تمامی کارکنان، اساتید و دست‌اندر کاران دانشگاه جامع و تبریک به ریاست جدید این دانشگاه دکتر اخباری آرزوی موفقیت در پیشبرد اهداف خانواده‌ی بزرگ دانشگاه جامع داشت.

اخباری اظهار داشت: دکتر شفیعی ضمن بیان این نکته که تمام تلاش خود را در مدت سرپرستی یک ساله برای دانشگاه ایفا کرده است، افزود: این دانشگاه تنها پل ارتباطی علم و صنعت است و امیدواریم تمامی کارکنان همکاری لازم را با ریاست جدید این دانشگاه داشته باشند.

بنابراین گزارش، دکتر اخباری ریاست جدید دانشگاه ضمن بیان این نکته که پست‌ها و مناصب امانتی هستند که بر دوش ما سپرده می‌شوند، تاکید داشت: تمام تلاش خود را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت وزارت علوم خواهم نمود و از همه‌ی کسانی که قبل از بنده در این مسیر زحمت کشیده‌اند و اکنون این بار مسئولیت را به این جانب سپرده‌آند نیز تشکر می‌کنم.

اخباری ادامه داد: اساس برنامه‌های اینجانب مطالعات مقام معظم رهبری از دانشگاه جامع و ایجاد دانشگاه‌های نسل سوم است. دانشگاه‌هایی که کارآفرین و ثروت آفرین باشند و در صحنه‌های امروز جهان علم را تجاری سازی کند.

اخباری تصریح کرد: جلوگیری از مخاطرات فرهنگی و ترویج کارآفرینی یکی از وظایف اصلی دانشگاه جامع است که اگر رشته‌های دانشگاهی منطبق با نوآوری‌های بازار نباشد به راحتی کشور را از غافله‌ی کارآمدی‌های نوین جای خواهد گذاشت.

وی ضمن اشاره به ماموریت اصلی دانشگاه‌ در تجاری سازی علم افزود: باید از درون کشور استعداد‌ها را بشناسیم و ضمن استفاده از تجارب گذشته نگاهمان رو به آینده باشد. یکی از کارهای اساسی، بهره برداری از مدیریت صحیح و آمایش سرزمینی در دانشگاه جامع است که بنده به سرعت در آن بازنگری خواهم کرد و فعال نمودن دفتر همکاری‌های بین الملل دانشگاه در منطقه و جهان از اولویت‌های کاری اینجانب است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.