مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی از اول دی ماه آغاز و تا 8 دی ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 93 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز دوشنبه اول دی ماه آغاز و دوشنبه 8 دی پایان می پذیرد.

وی افزود: کلیه داوطلبان باید در مهلت تعیین شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که قبل از مهلت ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و فراهم کردن مدارک مورد نیاز، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است، گفت: داوطلبان باید به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب و واریز مبلغ یکصد و شش هزار ریال برای وجه ثبت نام اقدام کنند.

وی ظرفیت پذیرش را 243 هزار و 990 نفر عنوان کرد و افزود: در گروه صنعت 95 هزار و 75 نفر، در گروه کشاورزی 22 هزار و 870 نفر ، در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی 89 هزار و 530 نفر و در گروه فرهنگ و هنر 36 هزار و 515 نفر پذیرش می شوند.همچنین پذیرش در این دوره برای 31 استان و 215 شهرستان و 908 مرکز آموزشی و 347 رشته صورت می‌گیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار