سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیموویچ: در مراکش خود را برای نیم فصل آماده می‌کنیم/بلان: آینده کاوانی و لاوتزی ژانویه مشخص می‌شود

زلاتان ابراهیموویچ بازیکن باشگاه پاریسن ژرمن مراکش را مکان مناسبی برای آماده‌سازی ژرمن‌ها در نیم فصل می‌داند، از طرف دیگر بلان هم از آینده لاوتزی و کاوانی در ماه ژانویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان دیدار رقابت‌های دوستانه پاریسن ژرمن و اینتر میلان در مراکش، ژرمن‌ها موفق شدند با یک گل از سد این تیم بگذرد.اما زلاتان ابراهیموویچ بازیکن پاریسن ژرمن که مدت زیادی در کمند مصدومیت به سر می‌برد در این بازی حضور داشت، بازگشت خوبی هم داشت.

وی در این خصوص گفت: سابقه واقعاً خوبی بود، ما سه روز خوب داشتیم و جلسات تمرینی متمرکزی را هم انجام دادیم.پیروزی برای اعتماد به نفس ما خیلی اهمیت دارد، اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما بتوانیم به خوبی خود را آماده کنیم تا بتوانیم برای مسابقات آتی و نیم فصل بعد خود را آماده کنیم.

بلان سرمربی باشگاه پاریسن ژرمن در خصوص آینده کاوانی و لاوتزی نیز گفت: ما نمی‌توانیم در این شرایط چیزی بگوییم و امروز و در این مقطع زمانی در مورد این مطلب صحبت کنیم. باید صبر کنیم که نیم فصل فرا رسد و آن موقع در این خصوص تصمیم گیری می‌کنیم. ما دوم ژانویه به پاریس و فرانسه می رسیم و در آن موقع اوضاع و احوال مشخص می شود.

گفتنی است، باشگاه پاریسن ژرمن این روزها در لیگ یک فرانسه در جایگاه دوم تنها با اختلاف سه امتیاز و 390 امتیاز پس از باشگاه المپیک مارسی که هم اکنون 41 امتیاز دارد، جای دارد.

باشگاه پاریسن ژرمن که موفق شده در رقابت لیگ قهرمانان اروپا پس از بارسلونا به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کند در رقابت‌های یک هشتم نهایی این مسابقات باید در یک دیدار سنتی به مصاف آبی‌پوشان چلسی برود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.