سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی کمیته امداد شمالغرب در تبریز

جشنواره فرهنگی ورزشی کمیته امداد شمالغرب در تبریز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان در سالن پورشریفی با رژه تیمهای شرکت کننده در 3 رشته ورزشی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛حسین دشتی گفت: این مسابقات از 9 دی آغاز و ورزشکاران در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز با هم رقابت خواهند کرد.

وی افزود:در این جشنواره 100 ورزشکار، مربی و سرپرست از استانهای آذربایجانغربی، اردبیل، زنجان و آذربایجانشرقی شرکت دارند.

دشتی در ادامه بیان داشت:حمایتهای معنوی و فنی اداره کل ورزش و جوانان استان موجب شده تا میزبانی این دوره از رقابتها را در تبریز برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: برگزاری این رقابتها بصورت جشنواره ای در راستای ایجا فضای سالم رقابتی و شور و نشاط و سلامت جسمانی و روانی برای کارکنان و انتقال این روحبه به مددجویان است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در مراسم افتتاحیه این رقابتها افزود: مبارزه با کم تحرکی و کاهش مشکلات جسمانی و بیمارهای ناشی از عدم تحرک هدف اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان در بین تمامی سطوح جامعه خصوصا کارکنان دولت است.

سید محمد شروین اسبقیان در ادامه بیان داش : ورزش کارکنان دولت به جهت کم تحرکی و پشت میز نشینی کارکنان موجب شده در صدر برنامه های توسعه ورزش در بین تمامی سطوح باشد و برنامه های خاصی با کمک ارگانها و نهادهای دولتی و اجرایی برای اجرای این طرح در سطح استان داریم.
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.