سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالاری در جلسه علنی شورای شهر تهران:

تخصیص 20درصد بودجه به معاونت شهرسازی و معماری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر تهران با اشاره به گذشت9ماه از سال93 گفت:‌ با گذشت این زمان علی رغم درخواست رئیس شورا تنها 20درصد بودجه به معاونت شهرسازی و معماری اختصاص یافته است.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به پیگیری نشدن دستوراتی در شورای شهر تهران، اظهارکرد: مسئله شورایاری‌ها دو هفته قبل مطرح شد که فقط در جلسه غیر علنی شورا بررسی شد، امیدواریم هفته دیگر این مسئله پیگیری شود.

بحث دیگر مسئله اضافه کردن نام ری به تهران است که من به عنوان نماینده مردم ری تهران و تجریش انتخاب شدم، این مطلب باید هرچه زودتر اجرایی شود.
 
وی با بیان اختصاص یافتن 20 درصد بودجه به معاونت شهر سازی افزود: بیش از 9ماه از سال 93 می گذرد و تا به حال علی رغم سخنان رئیس شورا کمتر از 20 درصد بودجه به معاونت شهرسازی و معماری تخصیص یافته است.

سالاری در پایان با اشاره به ترویج معماری ایرانی و اسلامی تاکید کرد: هنوز لایحه ای در خصوص ساخت بناهای ایرانی و معماری در شهر دایر نشده است که باید پیگیری شود و لایحه مربوطه را دبیر کمیسیون  ماده 5 به شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سالاری ، تخصیص ، شهرسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.