سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع خیرین سلامت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد

حماسه 9 دی دشمنان را مأیوس و شگفت‌زده کرد

در آستانه یوم‌الله 9 دی مجمع خیرین سلامت اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن این روز را مایه یأس دشمن دانست.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛ در این اطلاعیه با بزرگداشت این روز آمده است: حماسه 9 دی و حضور پرشکوه و با بصیرت مردم در صحنه ثابت کرد ملت ایران با تکیه بر ایمان و تبعیت از رهبری شکست‌ناپذیر و بزرگداشت این روز تاریخی دشمنان را مأیوس و شگفت‌زده کرد.

در قسمت دیگری از این اطلاعیه آمده است: در یوم‌الله 9 دی مردم فهیم با خلق صحنه حضور، اقتدار، آگاهی، بصیرت و ولایت‌مداری را در حساس‌ترین مقطع در معرض دید جهانیان گذاشتند.

ظهور و بروز مردمی و خودجوش این روز تاریخی تمام محاسبات دشمن را بر هم و نقشه‌های شوم و پلید این فتنه توسط استکبار صهیونیستی و هم پیمانانش را نقش بر آب کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: یوم‌الله 9 دی مطلع بیداری، بصیرت و همبستگی ملت ایران و بیعت مجدد با رهبر عزیزمان بود و چهره واقعی فتنه‌گران را برملا و رسوایی سران داخلی و خارجی فتنه را به دنبال داشت.

دشمنان غافلند که اینجا ایران و مهد آزادی است و مردم شجاع غیور و ولایتمدار حماسه‌های ماندگار و جاویدان چون 8 سال دفاع مقدس آفریدند.

در پایان این اطلاعیه ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان عزیز و حماسه‌آفرینان روز بصیرت و میثاق با رهبری و روز تاریخی 9 دی آمده است: حضور هوشمندانه مردم در نهم دی برگ زرینی بود در تاریخ ایران اسلامی و مردم می‌خواهند که مسئولین در جریان مقابله با جنگ نرم و فتنه دشمنان هیچگونه مسامحه نکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.