مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت:بااهدا 434 قطعه زمین از سوی خیرین به این مجمع استان کردستان از لحاظ اهدای زمین برای احداث درمانگاه رتبه چهارم کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، مهدی مسیمر با اشاره به کمک‌های خیرین کردستانی به مجمع خیرین سلامت استان، گفت: باتوجه به رتبه بندی استان‌ها در جمع آوری کمک‌های خیرین در سطح کشور استان کردستان در رتبه دهم استان های کشور از نظر دریافت کمک های خیرین قرار دارد.

وی افزود:خیرین کردستانی تاکنون 180 میلیارد ریال در قالب اجرای پروژه های بهداشتی و درمانی، کمک‌های نقدی و تجهیزات پزشکی به این مجمع کمک کرده‌اند. 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: طی سال جاری میزان کمک‌های مردمی به مجمع خیرین سلامت 25 میلیارد ریال بوده است.

مسیمر بیان کرد: با آغاز فعالیت این مجمع از سال 88 در استان، مجمع خیرین سلامت به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آوردن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت وبرنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به حوزه سلامت تشکیل شده است.

مسیمر درپایان گفت: مجمع خیرین سلامت در تمام شهرستان‌های استان فعال بوده و در حال حاضر یک هزار و 300 نفر از خیرین استان کردستان در آن عضویت دارند.

انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: اهدا ، سنندج ، زمین ، خیرین ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.