سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان:

طرح تحول باید تمام پرسنل درمانی را در نظر بگیرد

دکتر ربانی گفت:‌ هر چند امتیاز ویژه طرح تحول، به نفع مردم بود ولی پزشکان هم از این طرح بی نصیب نبوده و میزان دریافتی پزشکان بسیار بهتر شده است ولی باید در نظر داشت تمام پرسنل درمانی را پزشکان شامل نمی‌شوند.

دکتر علی ربانی، رئیس بیمارستان مرکز طبی کودکان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با آغاز طرح تحول سلامت، میزان دریافتی و منابع مالی که در اختیار پزشکان به ویژه پزشکان جوان قرار گرفته، بسیار بهتر شده و این موجب امیدواری و افزایش بهره وری پزشکان در خدمات درمانی به مردم است.

وی ادامه داد: نکته مهمی که به عنوان نقص در طرح تحول می توان از آن یاد کرد، این است که تمام  پرسنل درمانی را پزشکان تشکیل نمی‌دهند، لازم است طرح تحول نگاه عمیق و ویژه‌‌ری به  پزشکان  غیر متخصص و عمومی، رزیدنت‌ها، انترن‌ها، پرستاران، بهیاران، رادیولوژیست‌ها، فیزیوتراپیست‌ها و.... سایر پرسنل درمانی داشته و همه را تحت پوشش قرار دهد.

دکتر ربانی افزود: هر چند نمی‌توان خدمت پزشکان متخصص را دست کم گرفت ولی این نکته هم مهم است که چه گروهی از کادر درمانی، بیشترین خدمات را به بیماران ارائه می‌دهند و لازم است حقوق آن‌ها هم دیده شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.