سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

79 عضو گروه طالبان در "افغانستان" کشته شدند

وزارت کشور و دفاع افغانستان روز شنبه از پاکسازی مناطق گسترده ای از مناطق ناامن این کشور خبر دادند و اعلام کردند 79 عضو گروه طالبان در 48 ساعت گذشته در مناطق مختلف افغانستان در درگیری با نیروهای پلیس و ارتش این کشور کشته و 8 تن از آنان زخمی شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، وزارت کشور افغانستان روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد در عملیات نیروهای پلیس در استان های غزنی، قندهار، پکتیکا، خوست، ارزگان، بدخشان، جوزجان، سرپل، لور و کنر 44 تن از اعضای گروه طالبان کشته و 8 تن دیگر از آنان زخمی شدند.

بر اساس این گزارش در این عملیات ها تعدادی سلاح و مهمات نیروهای طالبان بدست نیروهای افغان افتاد و 11 بمب کنار جاده ای نیز کشف و خنثی شد.

وزارت دفاع افغانستان هم روز شنبه در بیانیه جداگانه ای از کشته شدن 35 عضو گروه طالبان در 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در این مدت 5 تن از اعضای طالبان نیز دستگیر شدند و تعدادی سلاح و مهمات آنان نیز بدست نیروهای ارتش افتاد.

در بیانیه وزارت دفاع افغانستان افزوده شده است که در این عملیات ها 15 بمب دستی ، 62 کیلو مواد منفجره و 113 مین بدست نیروهای ارتش افتاد و 4 بمب کنار جاده ای نیز کشف و خنثی شد
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.