سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واشنگتن تایمز:

داعش کلیساهای سوریه و عراق را به اتاق‌های شکنجه مبدل ساخته است

در ادامه اقدامات گروه تروریستی داعش که دیگر عجیب نیست روزنامه واشنگتن تایمز فاش کند که این گروه تروریستی کلیساهای موجود در مناطق تحت سیطره خود در عراق و سوریه را پس از سرقت تجهیزات و آثار تاریخی آن جهت تامین منابع مالی اقدامات جنایتکارانه به اتاق های شکنجه علیه شهروندان مبدل ساخته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ روزنامه واشنگتن تایمز به نقل از "جوردن سیکولو" پژوهشگر مرکز قانون و عدالت آمریکا می نویسد: گروه تروریستی داعش هدف مشخصی را دنبال می کند و می خواهد مسحیت را به طور کلی از روی زمین محو سازد؛ از این رو مسیحیان حتی کودکان را شکنجه می کند، کلیساها را ویران می سازد و آثار باستانی موجود در آن را سرقت می کند.

سیکولو توضیح داده است که گروه تروریستی داعش از هیچ اقدامی در راستای تامین منابع مالی فعالیت های تروریستی خود دریغ نمی ورزد.

روزنامه "تایمز" انگلیس نیز با انتشار مقاله ای فاش ساخته بود که گروه تروریستی داعش تعداد قابل توجهی از اثار باستانی و هنری کلیساها و شهرهای مختلف عرق و سوریه را سرقت کرد و توانسته تنها از طریق فروش آثار باستانی شهر النبک سوریه به  23 میلیون جینه استرلینگ دست یابد.

روزنامه واشنگتن پست نیز با انتشار مقاله ای تاکید کرد که گروه تروریستی داعش که شنیع‌ترین جنایت ها را در سوریه و عراق مرتکب می شود دامنه عملیات جذب نیرو از سراسر جهان را با امید به تشکیلی یک جامعه مخصوص به خود گسترش می دهد و برای رسیدن به این هدف خود تمام مدارس، بیمارستان ها و ورزشگاه ها را به تصرف خود درآورده و علاوه بر آن ساکنان مناطق تحت سیطره خود را با توسل به زور از خانه های خود بیرون می سازد و خانه های آنان را به اعضای خود هدیه می‌دهد.

گفتنی است روزنامه ایندیپندنت انگلیس نیز اخیرا فاش ساخته است که گروه تروریستی داعش کودکان را وادار به تماشای مراسم سربریدن گروگان های خود می نماید و به آنان آموزش نظامی می‌دهد.


انتهای پیام./.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.