سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفایی: لیگ 94 با برنامه ریزی‌های دقیق برگزار می‌شود

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری کشورمان گفت: شرکت نکردن در مسابقات برون مرزی در فصل 2015 سبب برنامه ریزی دقیق لیگ برای فصل 94 است.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ‌پس از یافتن مسابقات قهرمانی آسیا 2015 دیگر مسابقه برون مرزی نخواهیم داشت، هدف ما این است که در لیگ را طبق برنامه ریزی ‌هایی که برای تقویم 94 پیش بینی کرده‌ایم برگزار کنیم و تعداد مراحل برگزاری لیگ را از 3 مرحله به مراحل بیشتر افزایش دهیم تا رکاب زنان کشورمان بیشتر در شرایط مسابقه بمانند و بدن‌هایشان از آمادگی خارج نشود.
 
وی در ادامه افزود: برای فصل آ‌ینده به دنبال آن هستیم از همان ابتدا پیش از شروع لیگ شهرهایی که آمادگی میزبانی دارند، را مشخص کنیم تا هنگام شروع لیگ در این خصوص مشکل خاصی برایمان پیش نیاید.

وی در خصوص انجام مرحله آخر لیگ جاده نیز اظهار داشت:‌ مرحله آخر لیگ جاده به دلیل نزدیک بودن به مسابقات قهرمانی آسیا در این برهه از زمان در اواخر دی ماه در جزیره کیش برگزار می‌کنیم تا به نحوی با اردوهای ملی پوشان نزدیک باشند و این مرحله از لیگ به عنوان بازی تدارکاتی برایشان در نظر گرفته شود.
 
وفایی در ادامه افزود: مرحله آخر لیگ جاده می‌تواند به عنوان ملاک سنجش برای نفراتی که به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند اعزام می‌شود نیز خواهد بود تا کادر فنی تیم ملی با اطمینان بیش تری نفرات اصلی را مشخص و راهی این رقابت‌ها کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.