سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خبر داد

ضرورت تخصیص بخشی از بودجه دانشگاه به مقوله پیوست نگاری فرهنگی

برزگر گفت: با توجه به اهمیت توجه به موضوع پیوست نگاری فرهنگی ضرورت دارد بخشی از بودجه معاونت فرهنگی دانشگاه به این موضوع اختصاص یابد.

دکتر نجفی برزگر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع پیوست نگاری فرهنگی ضرورت دارد بخشی از بودجه معاونت فرهنگی دانشگاه به این موضوع اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با دارا بودن 4 هزار عضو هیأت علمی می‌تواند نقش موثری در فرهنگ سازی دانشجویان هر جامعه داشته باشد و این دانشگاه با توجه به ضرورت این موضوع سعی در تامین منابع مالی رسیدگی به موضوع پیوست نگاری فرهنگی دارد و شاید در بین دانشگاه‌های کشور نیز به عنوان پیشگام در این زمینه به حساب بیاید.

وی با بیان اینکه نخست سعی در بررسی توجه به پیوست نگاری فرهنگی در طراحی ساختمان‌های این دانشگاه در سراسر کشور دارد، خاطرنشان کرد: توجه به این موضوع برای رشته‌های اقتصاد و معماری ضرورت دارد تا بتوان به مصادیق ارزنده پیوست نگاری در کشور بتوان کاری فرهنگی صورت دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به کتاب محور بودن دانشگاه پیام نور، پرورش متخصصین فرهنگی ضرورت دارد. بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با برگزاری کارگاه‌های پیوست نگاری ویژه اعضای هیأت علمی می‌تواند نقش موثری در این زمینه دارد.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.