سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه برگزاری دور برگشت لیگ برتر ووشو؛

شیرآقایی: کسب قهرمانی برایمان دور از دسترس نیست

مربی ساندا تیم دانشگاه آزاد گفت: با توجه به شرایط موجود و همچنین برنامه ریزی‌هایی که کرده ‌ایم کسب عنوان قهرمانی برایمان دور از استرس نیست.

کیوان شیرآقایی مربی ساندا تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد موفق شد تا تمامی بازی‌های دور رفت را با پیروزی پشت سر بگذارد و در حال حاضر در صدر جدول گروه یک قرار داریم که خوشبختانه در گروه خودمان با وجودیکه تیم‌های خوبی حضور دارند، اما احساس خطر نمی‌کنیم و امیدواریم که سایر دیدارهای مقابل تیم‌های گروه خودمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در صورتیکه همانند دور رفت موفق به حفظ جایگاه خود در صدر جدول شویم و از گروه یک صعود کنیم دیدار سختی مقابل تیم پارس جنوبی (نفت) خواهیم داشت زیرا رقیب جدی ما فقط این تیم است.

شیرآقایی افزود: تیم پارس جنوبی با توجه به امکانات مالی خوبی که در اختیار داشته است اکثر قهرمانان جهان و آسیا در ترکیب خود دارد و تیم ما نیز با توجه به بودجه موجوند توانستیم از حضور تنها برخی از قهرمانان به نام ووشو جهان و آسیا بهره مند شویم اما با برنامه ریزی‌هایی که کردیم فقط به دنبال قهرمانی هستیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته تیم دانشگاه آزاد به عنوان سومی در لیگ برتر دست یافت اما امسال بدنبال ارتقا این جایگاه به مقام اولی و قهرمانی هستیم که امکان آن دور از دسترس نیست اما بسیار سخت و دشوار است.

شیرآقایی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته ششم و هفتم لیگ برتر ووشو که پنجشنبه 27 آذر در آکادمی ووشو برگزار می‌شود طبق صلاحدید کادر فنی ملی پوشان تیم دانشگاه آزاد حمیدرضا قلی پور، سجاد عباسی، علی یوسفی و عرفان آهنگری استراحت دارند و بازی نخواهند کرد و سایر ووشوکاران برای آمادگی حضور در این دیدارها از دوشنبه 23 آذر در اردو هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، شیرآقایی ، ساندا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.