سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس راهنمايي و رانندگي؛

بارش برف و باران در 9 استان کشور

پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اعلام بارش برف و باران در 9 استان کشور از رانندگان خواست با رعايت سرعت مطمئنه،فاصله طولي و همراه داشتن تجهيزات ايمني زمستاني از بروز سوانح رانندگي جلوگيري کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، برابر آخرين اخبار دريافتی در استانهای مازندران، گلستان، گيلان، لرستان (اکثر محورها)، اصفهان "محورهای خور و جندق"، خراسان شمالي "محورهای شيروان و چمن بيد" و کرمانشاه "محور کنگاور - کرمانشاه" بارش باران گزارش شده است.
 
همچنين در استان‌های اصفهان "محورهاي سميرم - شهرضا و سميرم - ياسوج"، خراسان شمالي "محور امين اله و گردنه اسدلي"، مازندران "ارتفاعات محور کندوان و لاريجان"، گلستان "محور توسکستان" و ارتفاعات استان سمنان، چهارمحال و بختياری "محور کوهرنگ، گردنه‌های چری و شاه منصوری" بارش برف گزارش شده است.
 
ساير محورهای مواصلاتي کشور از جوي آرام و ترافيکي روان برخوردار می‌باشند
 
پليس راهنمايی و رانندگی به رانندگان توصيه کرد: با رعايت سرعت مطمئنه(سرعتی که در صورت بروز حادثه، وسيله نقليه را کنترل کنند)،فاصله طولی، توجه کامل به جلو، رفع نقص فنی و سيستم تهويه خودرو، به همراه داشتن تجهيزات ايمنی زمستانی از بروز سوانح رانندگي جلوگيری کنند.
 
همچنين رانندگان قبل از سفر، شرايط وضعيت جوی را از طريق تلفن88255555 و در شهر تهران تلفن 120 مطلع و يا براي اطلاع از وضعيت جاده‌ای به سايت راهور 120 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پلیس ، بارش ، برف ، باران ، ارتفاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.