فرمانده انتظامی استان ايلام؛

نظارت همه جانبه پليس بر تردد زائران

پليس از هوا و زمين بر تردد زائران در مرز بين المللی مهران نظارت کامل دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ،سردار "علي دولتي" اظهار کرد: پليس با انجام گشت‌هاي هوایی مستمر و سيار خودرویی در طول مسيرهاي منتهي به مهران و بالعکس نظارت کامل بر روند حرکت وسايل نقليه دارد.
 
وی افزود: تدابير لازم براي تامين امنيت زائران در مرز و شهرستان مهران و جاده‌های ارتباطي استان ايلام با حضور گسترده عوامل پليس انديشيده شده و به مرحله اجرا در آمده است.
 
سردار دولتي با اشاره به اينکه با ورود بيش از نيم ميليون زائر از مرز زمينی مهران به کشور در چند روز گذشته گفت: با ساماندهی انتقال زائران و حضور ميدانی پليس و همراهی خوب ساير سازمان‌های خدمات رسان به تدريج آرامش نسبي در مهران برقرار می‌شود.
 
وی گفت: با استقرار پليس گذرنامه در دروازه‌های ورودی "گيت"، ثبت مهر ورود به کشور در گذرنامه همه زائران با دقت انجام می‌شود.
 
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: مشکل امنيتی در مرز و شهرستان مهران نداريم و پليس با ايجاد قرارگاه ظفر در بخش امنيت زائران و قرارگاه ترافيکي اربعين در بخش کنترل ترددها همه توان خود را به کار گرفته است.
 
مرز بين المللی مهران در جنوب غربي استان ايلام به دليل مسافت کوتاه تا شهرهای مذهبي عراق و امنيت مطلوب آن سوی مرزها، اين روزها کانون اصلي تردد زائران حسينی است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.