سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامهرمزی: با مرگ میثم برگزاری هفته چهارم لیگ برایمان سخت‌تر می‌شود

سرمربی تیم ملی حفاری گفت: مرگ ناگهانی میثم محبی شرایط میزبانی هفته چهارم لیگ را برایمان سخت‌تر کرد.

فرار رامهرمزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین مصیبت مرگ میثم بود که اتفاق افتاد، به هر حال هر مسابقه‌ای برد وباخت دارد و با این اوضاع و ضربه روحی که با ما وارد شده، شرایط را برای سخت‌تر کرده است.

وی در خصوص علت مرگ میثم محبی بیان کرد: تا هفته گذشته برای ما وزنه می‌زد و روز شنبه به همراه چند نفر از دوستانش به سمت شیراز پرواز داشتند، از آن‌ زمان به بعد من دیگر از او اطلاعی نداشتم تا اینکه دیشب با من تماس گرفتند و گفتند میثم به علت گاز گرفتگی فوت کرده است.

رامهرمزی در مورد خصوصیات اخلاقی محبی گفت: بدون تعارف یک وزنه‌بردار نمونه و مومن بود که برای سایر ورزشکاران نیز یک الگو به شمار می‌آمد وهمیشه لبش به خنده باز بود.

سرمربی تیم ملی حفاری در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده تیم ملی حفاری برای درگذشت میثم محبی گفت: به همراه سایر وزنه‌برداران تیم ملی حفاری راهی شیراز می‌شویم و پس از آن مراسم یادبودی را برای ایشان در نظر گرفته‌ایم.

رامهرمزی در پایان خاطر نشان کرد: چندسال بود که با میثم بودم و تمام لحظات سراسر خاطره است و نبودنش در تیم صد در صد برای ما مشکل ساز خواهد شد، زیرا میثم برای ما یک مهره کلیدی بود که حرف اول را می‌زد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.