وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم تیم ملی حفاری گفت: خبر فوت ناگهانی میثم محبی من را به شدت ناراحت کرد.

سجاد بهروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته خبر فوت ناگهانی میثم را به من اطلاع دادند و بسیار شوکه شدم چون اصلاً باورم نمی‌شد که میثم به این زودی ما را ترک کند.

وی ادامه داد: علت مرگ میثم را گاز گرفتگی در محل سکونت خود اعلام کردند ولی امروز جنازه این وزنه بردار عزیز کشورمان را به پزشکی قانونی منتقل می‌کنند تا با کالبد شکافی علت اصلی مرگش را مشخص کنند.

بهروزی در مورد خصوصیات اخلاقی محبی اذعان داشت: میثم یکی از با اخلاق ترین وزنه برداران بود. در کل ورزشکاران او را یکی از با معرفت ترین وزنه برداران می‌دانند پسر خوبی بود و به تمام دوستانش اهمیت می‌داد در برابر تمام مشکلات خنده بر لبانش بود.

وی در خصوص بهترین خاطره‌ای که با محبی داشته، تصریح کرد: شبی در اردو برای مسابقات لیگ بعد از تمرینات برای استراحت به خوابگاه رفتیم آن شب دوستان با هم شوخی می کردند و بعد از کلی شوخی و خنده میثم به خواب رفت. نزدیک ساعت یک نیمه شب یکی از دوستان یک پارچ آب سرد روی سر میثم ریخت او از خواب پرید و بدون عصبانیت و با لبخندی که روی لب داشت ناراحتی خود را نشان داد.

بهروزی ادامه داد: میثم عزیز در حالی این دنیا را ترک کرد که نتوانست اولین سالگرد فوت مادرش را ببیند زیرا او چند ماه پیش طی حادثه‌ای مادر خود را از دست داده بود.

وی در خصوص تاثیر نبود محبی در تیم بیان کرد: نبود میثم به طور حتم روی عملکرد تیم تأثیرمی‌گذارد زیرا او یکی از اصلی‌ترین مهره‌های تیم حفاری بود ولی برای او جایگزینی پیدا می‌کنند تا تیم در هفته‌ی چهارم لیگ دچار آسیب نشود.

بهروزی در پایان خاطر نشان کرد: البته این را باید بگویم که میثم دچار آسیب دیدگی شده بود و نمی‌خواست در هفته چهارم لیگ روی تخته برود و وزنه بزند اما رامهرمزی گفت حتماً باید در لیگ حضور داشته باشی چون تیم به حضورت نیاز دارد ولی او نمی‌دانست که دیگر نمی‌تواند هیچ وزنه‌ای را بالای سر خود ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار