سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت اللهی:

خاکپور برای انتخاب دستیارانش مهلت خواست/ کاشانی در کنار تیم ملی امید خواهد بود/ فدراسیون مشکل رفیعی را پیگیری می‌کند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک کاشانی هم چنان با تیم ملی امید فعالیت می‌کند و حضور وی انگیزه‌ها را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هادی آیت‌اللهی عضو کمیته فنی در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک باتوجه به جلسه کمیته فنی که امروز برگزار شده بود به جمع بندی کامل در این مورد رسیدیم که "خاکپور" را به عنوان سرمربی تعیین کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در طی این 3 روز، 3 جلسه پشت سر گذاشتیم و با توجه به حساسیت تیم ملی امید و انتخاب آراء کمیته فنی، محمد خاکپور را برگزیدند.

آیت‌اللهی ادامه داد: در آخرین جلسه کمیته فنی نقطه نظرات را اعلام و با اکثریت آراء خاکپور به عنوان سرمربی تعیین شد.

عضو کمیته فنی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: کمیته فنی نقطه نظرات خاکپور را پذیرفت و قرار شد که کارش را از فردا شروع کند.

وی در مورد دستیاران خاکپور عنوان کرد: خاکپور از ما فرصت خواست که سریعا نظرات خود را در مورد تعیین دستیاران اعلام کرده و متعاقبا دستیاران وی معلوم خواهد شد.

آیت‌اللهی در مورد مدت قرارداد خاکپور گفت: بدون شک قرارداد وی از مرحله نخست تا المپیک ریو است، تمامی اعضاء کمیته فنی در این جلسه حضور داشتند و به آنها اعلام شده بود که این نشست فوق اضطراری است و پس از تحلیل‌های وی و دیدن برنامه‌ها در آخر به این جمع بندی رسیدیم که وی با اکثریت آرا سرمربی تیم ملی امید شود.

نایب رئیس اول فدراسیون و عضو کمیته فنی در خصوص فعالیت "کاشانی" گفت: بدون شک کاشانی می‌تواند در کنار تیم ملی حضور داشته باشد و به این تیم کمک کند و به طور قطع از کمک‌های وی نهایت استفاده را می‌بریم، امروز باتوجه به فاکتورهایی که بررسی کردیم خاکپور را واجد شرایط دانسته و تمامی اعضاء اعم از احسانی، محصص، معینی و من به وی رای دادیم باز هم اعلام می‌کنم کاشانی در تیم ملی خواهد بود و به این تیم کمک می‌کند.

وی در مورد چند تکه شدن کمیته فنی هم اذعان کرد: اصلا به این گونه نیست و همه در جلسات حضور دارند و من شدیدا تکذیب می‌کنم. قرار بود ساعت 14 جلسه اضطراری داشته باشیم و قول هم دادیم از این جلسه خروجی لازم را کسب کنیم و دیدید ساعت 4 جلسه برگزار شده و خروجی این جلسه این شد که خاکپور به عنوان سرمربی انتخاب گردد.

آیت‌اللهی در مورد وضعیت فوتبالیست‌هایی که از کارت معافیت جعلی استفاده کرده‌اند افزود: ما بطور قطع طبق قانون پیگیری می‌کنیم و طی مکاتبه‌ای که با ستاد مشترک نیروهای مسلح داشته‌ایم خواهان رفع این مسئله شدیم.

عضو کمیته فنی در مورد وضعیت "سروش رفیعی" عنوان کرد: فدراسیون مشکل رفیعی را پیگیری می‌کند و امیدوارم به نتایج قابل قبول برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که هرچه سریعتر مشکل بازیکنان سرباز استفاده کننده، از این نوع کارت معافیت‌ها حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آیت اللهی ، خاکپور ، رفیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.