آیت الهی: نیمکت تیم ملی جایگاه شایستگان است

هادی آیت الهی- نایب رئیس فدراسیون پس از تمرین تیم ملی امید به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سید هادی آیت اللهی درباره جلسه امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید گفت: ما هم روز گذشته و هم امروز صبح جلسه داشتیم و همه کار می‌کنیم تا بهترین گزینه برای تیم امید انتخاب شود. چون بازیکنان این تیم شایستگی زیادی دارند و بعد از مدت‌ها می‌خواهیم آرزویی که در دل خیلی‌ها مانده و سن خیلی‌ها به آن قد نمی‌دهد، برآورده شود و این حساسیت برای انتخاب مربی هم به همین دلیل است؛ چون می‌خواهیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم و طی امروز و فردا نتایج را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه تیم امید سزاوار بهترین‌هاست و باید همان کاری که برای تیم بزرگسالان انجام می‌شود برای تیم امید هم انجام شود و نمی‌شود که هر کسی مربی یا سرپرست این تیم شود. اگر قرار است المپیکی شویم باید برنامه‌ریزی کرد. ما از نظر زمانی در مضیقه هستیم و از طرف دیگر بهترین نفرات را داریم که همه آنها در تیم‌های خودشان فیکس بازی می‌کنند و باید از همه این افراد به نفع مملکت‌مان استفاده کنیم.

نائب‌رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه محمدخاکپور گزینه تیم امید است یا خیر،‌ افزود:‌ بله او هم جزو گزینه‌های ما برای سرمربیگری تیم ملی امید است.

آیت‌اللهی درباره اینکه چرا بازیکنان تیم امید همگی در اردوی امروز حاضر نشده اند، ادامه داد: پرواز بازیکنان به گونه‌ای است که همه آنها تا ساعت 19 به اردو می‌رسند. به جز 5 بازیکن لیگ اول که اجازه دادیم به تیم‌هایشان کمک کنند و تا پنجشنبه به ما اضافه خواهند شد، فردا در تمرین همه بازیکنان را خواهیم داشت.

نائب‌رییس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت:‌ کسی که ما انتخاب می‌کنیم باید بداند که این تیم برای 3 ماه آینده نیست بلکه برای مسابقات المپیک ریو است و کسی باید انتخاب شود که در راستای سیاست‌های فدراسیون حرکت کند. البته کی‌روش هم به عنوان نفر اول تیم ملی بعد از فراغت از بازی‌های استرالیا نظارت جامعی بر تیم‌های پایه خواهد داشت و از وجود او استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آیت الهی ، فوتبال ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار