سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پيش بيني تشرف 500 هزار زائر غير ايراني به حرم مطهر رضوي

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی از پیش بینی‌ تشرف بیش از 500 هزار زائر غیرایرانی به حرم مطهر رضوي همزمان با ايام دهه پاياني ماه صفر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛حجت الاسلام والمسلمين علی باقری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 13 هزار گردشگر مذهبی از کشورهای مختلف دنیا به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شده‌اند که از این تعداد 8 هزار گردشگر غیرمسلمان بودند.

وي با اشاره به اينكه دهه آخر صفر امسال بیش از 8 هزار محصول فرهنگی ویژه زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی تولید شده است، افزود: تولید و چاپ کتیبه مزین به نام مبارک امام رضا(ع) برای اهدا به زائران و ارسال به موسسات خارج از کشور در شمارگان 5 هزار نسخه، تولید و چاپ 3 هزار فلش کارت اطلاع رسانی برنامه‌های دهه آخر صفر و توزیع بین زائران از جمله برنامه‌های تبلیغات محیطی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی است.

باقري با اشاره به حضور زائران غير مسلمان در حرم مطهر رضوي، اظهار داشت: این مدیریت از ابتدای ورود گردشگران غیرمسلمان به حرم مطهر رضوي مسوولیت بازديد گردشگران از نقاط مختلف حرم به جز روضه منوره و مسجد گوهرشاد را به برعهده دارد.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی،حلقه‌های معرفت، مراسم حرم شناسی، مسابقه  و اهداي جوايز بخشی از ویژه برنامه‌های این مدیریت برای زائران غیرایرانی طي ایام پاياني ماه صفر در حرم مطهر رضوي است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.