سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

اخذ مجوز تاسیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: طی امسال مجوز و موافقت اصولی تاسیس مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: اخذ مجوز و موافقت اصولی تاسیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان یکی از مهمترین دستاوردهای پژوهشی آن طی سال پژوهشی گذشته است.

رجائی ،افزود: بر اساس مجوز صادره مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در زمینه استقرار شرکت ها و واحدهای فناور با زمینه شناسایی، استخراج و فراوری کانی های فلزی و غیرفلزی این استان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در این مرکز رشد سایر هسته ها و واحدهای فناور در زمینه های دیگر نیز امکان گذراندن دوره پیش رشد و رشد را در ساختمان جدید مرکز رشد دانشگاه واقع در سایت امام خمینی (ره) خواهند داشت.

وی ازاقدام به تاسیس شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت:در راستای تجاری سازی و کاربردی نمودن یافته های علمی و پژوهشی و به منظور عملیاتی کردن راهبردهای اقتصاد دانش بنیان، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اقدام به تاسیس پنج فقره شرکت دانش بنیان که مراحل تدوین و تصویب برنامه کسب و کار (BP) خود را میگذرانند کرده است.

رجائی با اشاره به انعقاد قراردادهای طرح های پژوهشی برون دانشگاهی، ادامه داد: طی سال پژوهشی گذشته حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه موفق به انعقاد 13 فقره قرارداد طرح پژوهشی برون دانشگاهی با مبلغ نزدیک به10 میلیارد ریال با سازمانها، ارگانها و شرکتهای خارج از دانشگاه به منظور انجام پژوهش های کاربردی گردیده است؛ که این موفقیت از نظر تعداد و مبلغ در نوع خود درمیان واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی مناسب است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تولید دانش در قالب مقالات علمی - پژوهشی را از دیگر فعالیت های حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان عنوان کرد و یادآور شد: بخش بزرگی از یافته های علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه در قالب مقالات منتشر می شود.

 این مسئول خاطر نشان کرد : انجام 473 طرح پژوهشی، چاپ یک هزار و 478 مقاله در کنگره های بین المللی، چاپ یک هزار و 123 مقاله در مجلات علمی، چاپ 82 کتاب، برگزاری 49 همایش، برگزاری 202 سخنرانی در دانشگاه، ثبت شش اختراع، از دیگر فعالیت های پژوهشی دانشگاه از ابتدا تاکنون است.

وی تعداد اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلای واحد زنجان را 81 نفر عنوان کرد.


انتهای پیام/ش


برچسب ها: مجوز ، تاسیس ، دانشگاه ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.