سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله صهیونیست‌ها به سوریه برای کمک به تروریست‌ها بود

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: دولت و نیروهای مسلح سوریه پیروزی‌های مهمی را به دست‌ آوردند و با توجه به فرار گروهک‌های تروریستی از شرق حلب، صهیونیست‌ها برای نجات این گروه‌های تروریستی به انبار مهمات ارتش حمله کردند.

"حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران  در رابطه با حمله اخیر صهیونیست‌ها به سوریه اظهار داشت: دولت و نیروهای مسلح سوریه پیروزی‌های مهمی را به دست‌ آوردند و با توجه به فرار گروهک‌های تروریستی از شرق حلب، صهیونیست‌ها برای نجات این گروه‌های تروریستی به انبار مهمات ارتش حمله کردند.
 
وی درباره حمله اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه دیماس و اطراف فرودگاه دمشق بیان کرد: دولت و نیروهای مسلح سوریه پیروزی‌های مهمی در دیرالزور، حلب و درعا بدست آوردند و با توجه به فرار اخیر گروهک‌های تروریستی پس از شکست به انبار مهمات حمله کرده و می‌خواستند تروریست‌ها را نجات دهند.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطرنشان کرد: دولت نتانیاهو در حال حاضر وجهه خود را از دست داده و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در وضعیت شکننده‌ای قرار دارد و با توجه به احتمال انزوای سیاسی و شکست مفتضحانه در جنگ 51 روزه به دنبال بازسازی روحیه کابینه و ارتش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوریه ، دیماس ، دمشق ، حمله ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.