سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیتر چک: چلسی می‌تواند هر تیمی را شکست دهد

سنگر سنگربان نیمکت نشین باشگاه چلسی معتقد است که تیمش می‌تواند هر تیمی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم باشگاهی چلسی در رقابتهای هفته پایانی مرحله گروهی با قرار گرفتن در برابر تیم پرتغالی اسپورتینگ لیسبون توانست یک برد شیرین خانگی را در استمفورد بریج به سایر موفقیتهایش بیافزاید.

در این دیدار چلسی توانست با نتیجه 3 بر یک از سد نماینده پرتغال بگذرد به این ترتیب این تیم به عنوان صدرنشین گروه g انتخاب شد و با قرار گرفتن در جمع 16 تیم برتر جواز حضور و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

پیتر چک سنگربان باشگاه چلسی که با حضور تیبات کورتوا در دروازه‌ آبی‌پوشان لندنی دوران نیمکت نشینی خود در چلسی را تجربه می‌کند ضمن ابراز خرسندی و رضایت از این پیروزی اعلام کرد که تیمش هم اکنون این توانایی را دارد که با قدرت رقابتهای لیگ قهرمانان را ادامه دهد چرا که توانایی شکست هر تیمی را دارد.

وی در این خصوص افزود: فصل گذشته ما در مرحله نیمه نهایی با بد شانسی مواجه شدیم و در این فصل ما این قصد را داریم تا به بهترین شکل و نحو ممکن کارمان به درستی انجام دهیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم می‌دانم که به مراحل بعدی لیگ قهرمانان هم صعود می‌کنیم و می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم و از میان برداریم اما در این لحظه باید ببینیم نتیجه قرعه‌کشی چه می‌شود اما با چه تیمی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.