سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکوچیچ: مردم غایب بزرگ این دیدار هستند/ از کی روش می‌خواهم بازیکنی از تیم ما را به تیم ملی دعوت نکند

سرمربی تیم فولاد گفت: بدون شک حضور هواداران باعث زیاد شدن انگیزه می‌شوند و باید بگویم نبود هواداران غایب بزرگ میدان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما حریف دست و پا بسته‌ای نبوده‌ایم و برای برد به میدان می‌رویم من به پرسپولیس احترام می‌گذارم ولی باید اعلام کنم هدف ما برد در این دیدار است.

وی در ادامه افزود: ما سعی می‌کنیم بهترین ترکیب را روانه میدان بازی کنیم و باید اعلام کنم که بازی با پرسپولیس به هیچ وجه ساده نبوده و نیست.

اسکوچیچ در خصوص مصدوم و محروم در تیم گفت: ما مصدوم نداریم ولی غایب بزرگی که وجود دارد محروم است و من بخاطر عدم حضور مردم تاسف می‌خورم حضور هواداران انگیزه خاصی به ما می‌دهند ما برای برد به میدان می‌رویم و نیامده‌ایم که بازی را واگذار کنیم باید عنوان کنم ضامن موفقیت وحدت تیم ما بوده است.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص مشکلات تیمش عنوان کرد: مشکل اصلی ما مشکل روحی- روانی است از کی روش می‌خواهم دیگر بازیکنی از تیم ما را دعوت نکند زیرا هم بازیکنی که وی دعوت می‌کند پس از تیم ملی باید به خدمت اعزام شود.

وی اضافه کرد: ما لیست مازادی اعلام نکرده بودیم و معیار انتخاب بازیکن رفتن به خدمت بوده است ولی سعی می‌کنیم برای روزهای سخت سه بازیکن اضافه جذب کنیم ما لیست مازاد نداریم.

اسکوچیچ بیان کرد: اعتقاد شخصی من این بوده هر کسی که به کشوری می‌رود باید قوانین آن کشور را بپذیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و زیبا باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اسکوچیچ ، فولاد ، غایب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.